{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  racekatte udendørs
  • #1   17. sep 2007 Men jeg synes også bare at det er kattens natur at komme ud. Jeg ville aldrig lukke holde Malou indendørs..

• #2   17. sep 2007 Hvis jeg havde muligheden for det,og fik en ny lejlighed med have,så ville jeg hegne have ind så kattene på en sikker måde kunne få frisk luft.
    Jeg ville aldrig bare lukke dem ud af døren....

• #3   17. sep 2007 Jeg synes ikke, at der er forskel på, hvorvidt det er en racekat eller huskat man lukker ud. Jeg har alle mine katte inde, det var min tidligere huskat også.

Eneste forskel er, at nogen måske kunne få lyst til at stjæle en racekat, men alle andre farer er lige store, uanset om det er en racekat eller ej. Du skal dog være opmærksom på, at menge registrerede opdrættere ikke sælger killinger, som skal være fritløbende.

• #4   17. sep 2007 Vi har en maine coon og en norsk skovkat. De har kattelem, og bestemmer selv om de vil være ude eller inde.
    Vores have er ikke indhegnet, så risikoen for at de løber på vejen er der.
    Jeg kunne ikke forestille mig at vores katte ikke skulle have deres frihed til at kunne løbe rundt og lege udenfor når de har lyst.

• #5   17. sep 2007 Du skal være indstillet på rigtig meget pelspleje, hvis du har en Main Coon, som også kommer ud. Det er noget med grundig gennembørstning hver dag, hvis du skal holde den fri for filter.

• #6   17. sep 2007 Jeg bor i lejlighed, så mine katte er ikke ude.. Har dog været ude at gå ture med Putti (Skal også gøre det med Johnson), fordi at hun så ved hvor hun skal gå hen, hvis det frygtelige skulle ske at hun kom ud.. (Det sker højst sandsynligt aldrig, men better safe than sorry)..
    Når jeg engang flytter i et hus, så vil jeg indhegne haven, eller lave en kæmpe løbegård til dem..
    Men bare at have en lem de kunne rende ud af og løbe frit, ville jeg aldrig byde mine katte.. Det elsker jeg dem for meget til..

• #7   17. sep 2007 Mine Nerver ville aldrig kunne holde til friløbere uanset Race eller ikke...... Har set alt for mange grumme ting ske....

Jeg har inhegnet have.. det er bare super...

Naja

• #8   17. sep 2007 Hej Line

Jeg er en af dem med katteindhegning MED stød på toppen...det er der skam ikke noget vildt ved. Stødet er ligesåmeget for at holde fremmede katte fra at forsøge at forcere hegnet som det er tænkt til at holde mine egne på rette side. Kun én af vores har været oppe og mærke på strømmen.

Kh
    Camilla

• #9   17. sep 2007 Line -
    lader du døren stå åben for et toårigt barn? De vil da også ud og se hvad verden er for noget hvis de fik lov..

Nej selvfølgelig gør du ikke det..

Hvorfor?

For man passer da bedre på sine børn end at lade dem rende ud med risiko for alt muligt frygteligt, man skulle da være mærkelig i hovedet og ikke bryde sig meget om sit barn hvis man lader det rende frit som det passer det..

Præcis.. Behøver jeg sige mere.. ? smiley

• #10   17. sep 2007 der er mange menninger..:) men tror nu at jeg ville lukke den i haven, for mener bestemt at de skal ud.. ved godt at hvis de aldrig har prøvet det, så ved de ikke bedre.
    Men tror da at jeg venter til jeg bor i hus, hvor vejen ikke er så tæt på.. Har altid haft katte der er gået ude, og de har alle været bange for biler, så de befinder sig aldrig ude ved vejen...

• #11   17. sep 2007 Nadia - Jeg synes også at det er det bedste for kattene at de kommer ud.. Men ikke fritløbende.. Nu er påkørsel langt fra den eneste risiko ved at lade dem rende frit..
    Men ja, der er mange forskellige meninger..
    men i bund og grund er alle vidst enige.. det ér bedst for en kat at komme ud.. Der er bare delte meninger om hvor frit de skal have lov at rende.. smiley

• #12   17. sep 2007 Ja jeg har også stød i mit hegn... men come on det er jo ikke så misserne blir branket.. de for bare et lille rap... og så gør de det sjovt nok ikke igen...

Naja

• #13   17. sep 2007 Hey...
    Jeg ville nu heller ikke nogen sinde lukke mine katte ud som fritløbende... Racekat eller ej! jeg ved at mange af mine venners katte er blevet kørt over inden det første år... Mine katte har løbegård med grene de kan løbe op i... de nyder at være ude i den, men så behøver de altså heller ikke mere, for når man prøver at gå tur med dem løber de bare ind igen...
    Og angående det med stødhegn syntes jeg det er et fint alternativ, for ellers ville de jo bare hoppe over hegnet, altså så længe der ikke er særlig mange volt i hegnet gør edt jo kun at kattene ikke prøver at hoppe over igen!

• #14   18. sep 2007 jeg vil heller ikke lukke værken huskat eller racekat ud, jeg holder alt for maget af dem til at vide at de måske bliver kørt ned. jeg ville vælge at hegne haven ind eller lave en løbegård, jeg har ikke mulighed for at hegne min have ind så laver en løbegård til vores

• #15   18. sep 2007 Man behøver jo heller ikke ligefrem fyre helt vildt meget strøm igennem, bare nok til at kattene bliver forskrækkede, HVIS de kommer op til strømmen..Jeg har ofte set haver, hvor det øverste er sat nærmest skråt ind over haven, med strøm i - katte kan nemlig ikke gå armgang..

Og Line Z - er jeg så et frygteligt menneske, fordi jeg har indekatte?

• #16   18. sep 2007 skrev altså ikk den her tråd, for at nogle skulle kritisere andre.. Sådan bliver det desværre tit!!!

Kommentér på:
racekatte udendørs

Annonce