2.416 visninger
|
Oprettet:
racekatte udendørs {{forumTopicSubject}}
Jeg ville rigtig gerne ha en maine coon kat, men vil gerne have at det skal være en kat som er både er ude og inde.. Også fordi at vi har vores huskat Malou og hun render jo ud og ind..
Ville i lukke en racekat ud? Vi har have...
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 56
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
Jeg ville aldrig bare lukke dem ud af døren....
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Eneste forskel er, at nogen måske kunne få lyst til at stjæle en racekat, men alle andre farer er lige store, uanset om det er en racekat eller ej. Du skal dog være opmærksom på, at menge registrerede opdrættere ikke sælger killinger, som skal være fritløbende.
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 112 Svar: 111
Vores have er ikke indhegnet, så risikoen for at de løber på vejen er der.
Jeg kunne ikke forestille mig at vores katte ikke skulle have deres frihed til at kunne løbe rundt og lege udenfor når de har lyst.
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Når jeg engang flytter i et hus, så vil jeg indhegne haven, eller lave en kæmpe løbegård til dem..
Men bare at have en lem de kunne rende ud af og løbe frit, ville jeg aldrig byde mine katte.. Det elsker jeg dem for meget til..
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Jeg har inhegnet have.. det er bare super...
Naja
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
Jeg er en af dem med katteindhegning MED stød på toppen...det er der skam ikke noget vildt ved. Stødet er ligesåmeget for at holde fremmede katte fra at forsøge at forcere hegnet som det er tænkt til at holde mine egne på rette side. Kun én af vores har været oppe og mærke på strømmen.
Kh
Camilla
jan 2007
lader du døren stå åben for et toårigt barn? De vil da også ud og se hvad verden er for noget hvis de fik lov..
Nej selvfølgelig gør du ikke det..
Hvorfor?
For man passer da bedre på sine børn end at lade dem rende ud med risiko for alt muligt frygteligt, man skulle da være mærkelig i hovedet og ikke bryde sig meget om sit barn hvis man lader det rende frit som det passer det..
Præcis.. Behøver jeg sige mere.. ?
jul 2007
Men tror da at jeg venter til jeg bor i hus, hvor vejen ikke er så tæt på.. Har altid haft katte der er gået ude, og de har alle været bange for biler, så de befinder sig aldrig ude ved vejen...
jan 2007
Men ja, der er mange forskellige meninger..
men i bund og grund er alle vidst enige.. det ér bedst for en kat at komme ud.. Der er bare delte meninger om hvor frit de skal have lov at rende..
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 40
Jeg ville nu heller ikke nogen sinde lukke mine katte ud som fritløbende... Racekat eller ej! jeg ved at mange af mine venners katte er blevet kørt over inden det første år... Mine katte har løbegård med grene de kan løbe op i... de nyder at være ude i den, men så behøver de altså heller ikke mere, for når man prøver at gå tur med dem løber de bare ind igen...
Og angående det med stødhegn syntes jeg det er et fint alternativ, for ellers ville de jo bare hoppe over hegnet, altså så længe der ikke er særlig mange volt i hegnet gør edt jo kun at kattene ikke prøver at hoppe over igen!
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 270
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
Og Line Z - er jeg så et frygteligt menneske, fordi jeg har indekatte?
jul 2007
racekatte udendørs