Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gærtabletter - hvorfor?
  • #1   21. sep 2007 - og må man egentlig god give sin kat mælk??

• #2   21. sep 2007 jeg giver Malou gærtabletter, for at hun ikke skal fælde så meget. Det hjælper virkelig meget.
    Jeg giver Malou kattemælk. Det er noget med at alm. mælk er for hårdt mod deres mave..

• #3   21. sep 2007 okay tak for dine svar.
    så er der ingen grund til at give min ragdoll gærtabletter, for han fælder ikke rigtig..

• #4   21. sep 2007 Jeg gav mille gærtabbeletter som lille, kan faktisk ikke se meningen i det?

• #5   21. sep 2007 jeg stod og læste på en pakke i dag, der stod bare man kunne give sin kat den som en snack. og at den bevirkede at katten fik flor skinnende pels, men hvis man bare giver den et ordentligt foder, så er det jo lige meget med gærtabletter.

Hvad er egentlig godt at give katten som snack?

• #6   21. sep 2007 vores får gærtabletterne engang i mellem - bare så'n lidt, når de er sultne for sjov.... andre snacks kan være en kartoffel, noget tun (SÅ er der fest!!!), bønner (haricots verts), cornflakes eller hvad der nu ellers lige er ved hånden.......

• #7   21. sep 2007 Gærtabeletter er gode for pelsen... det kan vel betegnes som et kosttilskud, ligesom når jeg tager mine Silica piller, der styrker hud, hår og negle... det er nemlig også gærtabeletter

• #8   22. sep 2007 Gærtabletter er et kosttilskud, med masser af B-vitamin i, og det giver en smuk og tæt pæls;)

Og om katte må få mælk, det må de ikke, fordi de fleste katte mangler et enzym der hedder lactase, som bruges til at nedbryde lactosen som er i mælken, og dette resulterer så i dårlig mave;(
    Men katte mælk må de selfølgelig gerne få;)

• #9   22. sep 2007 og kaffefløde smiley

• #11   22. sep 2007 tak for jeres svar. Min kat får noget godt foder, så han kommer ikke til at mangle noget, men nogle gange vil man jo gerne forkæle ham lidt :o)

• #12   13. feb 2016 man kan også give laktosefri mælk.det kan fås i rema 1000.det skulle katten kunne tåle.mvh.birgitte

• #13   13. feb 2016 gærtabletter er også gode for kattens mavetarm smiley

Kommentér på:
Gærtabletter - hvorfor?

Annonce