{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Prøve pakker Royal Canin {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogle der ved hvor man kan købe Royal Canin prøvepakker med vådfoder?

Zooplus har dem, men der skal jeg bestille for minimum 150,-

Min ene kat gider kun spise sauce og lader så bidderne ligge. Tænker derfor at ville lade ham prøve pate eller mousse udgaven og se om det frister.

Det er lidt spild at købe det til ham når han efterlader så meget, hvorfor jeg gerne vil undgå at købe flere hundrede kroner for at finde noget han gider.

Generelt har han faktisk aldrig været den helt store fan af vådfoder, men når de andre får vil han jo også gerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøve pakker Royal Canin
  • #1   16. dec 2018 Hvis du har opsparet point hos Zooplus, så er det sommetider at du kan få dem "gratis". Kig under "Sonderangebote" Har du ikke nogen du kan give resten videre til, hvis herren ikke kan lide det? Jeg plejer at donere mine rester til et internat smiley

  • #2   16. dec 2018 Har du overvejet noget vådfoder af bedre kvalitet uden sukker?

  • #3   17. dec 2018 Du har ikke tilfældigvis en maxizoo i nærheden? De har smagsgaranti. Og så har de vådfoder i løsbreve/bøtter.
    Vores tidligere kat, Frigg, var lidt af en kræsenpind, men vores nye kat, Indian, har taget kræsenheden til et helt nyt niveau. Så vi har brugt at købe en håndfuld af hver af forskellige slags hjem og prøvet af, og så byttet de typer, der ikke er faldet i god jord.


  • #4   17. dec 2018 Jeg har masser af point hos zooplus, men jeg bestiller først foder igen i januar, hvor jeg gerne ville have afprøvet inden. Køber fra den tyske side, så skal have fyldt op i forhold til antal kg smiley
    Man kan vel ikke kun bestille for point vel? For det har jeg nemlig aldrig gjort, har altid bare smidt med i en ordre.

    Royal canin fungerer fint, både tørfoder og vådfoder. Efter skiftet til det er vi ude over urinsproblemer og derfor skifter jeg ikke foder når der er risiko for det ikke fungerer for mine.

    Jeg har faktisk en maxizoo ikke så langt herfra, men var ikke klar over de havde smagsgaranti. Det tror jeg at jeg prøver og så se om Herren gider det eller om vådfoder bare ikke siger ham noget. De katte findes jo også smiley


  • #5   17. dec 2018 Haha, ja, det gør de absolut - vi begyndte faktisk at tro, at Indian overhovedet ikke gad vådfoder. Meeen vi endte dog med at finde et par typer, som han rigtig gerne vil have - og nu selv beder om om morgenen. Men vi måtte en del igennem.. Og er derfor rigtig glade for maxizoos smagsgaranti. smiley smiley

  • #6   17. dec 2018 ...Iøvrigt så synes jeg faktisk, at det er en rigtig god service Maxi zoo har med smagsgarantien. Selv åbent tørfoder kan byttes på den konto:
    https://www.maxizoo.dk/kundeservice/smagsgaranti/

    Jeg har også hest, som også er en kræsenpind af kaliber, og jeg ville sådan ønske, at jeg kunne købe foder til hende på samme præmis. Dér har jeg godt nok kastet en del penge ud af vinduet grundet kræsenhed. smiley


  • #7   17. dec 2018 Det er super god service! Og det er jo hvad butikkerne kan gøre for at skaffe kunder. Jeg kommer ikke til at købe fast hos Maxizoo, det er de for dyre til, men sådan er det jo nærmest med alle butikker vs. onlinebutikker smiley

    Er der ikke noget med at Danish Agro giver smagsgaranti på hestefoder eller er det bare et rygte?

    Jeg smutter derud senere idag, så må jeg se hvad de har af RC vådfoder varianter.

    Den gamle kat jeg har gad heller ikke vådfoder tidligere, han lavede samme nummer med at slikke saucen af og så gå. Idag æder han det lystigt, men om det er fordi det er samme variant som hans tørfoder, det er det gode spørgsmål. Han får specialfoder, som jo altid koster mere, netop derfor får de to andre katte ikke det samme i vådfoder som ham - det bliver for dyrt i længden.


  • #8   17. dec 2018 Netop - meget af det kan man så efterfølgende købe billigere på internettet. smiley

    Jeg har ikke hørt om det med Danish Agro - men det vil jeg da undersøge. Tak for tippet!


  • #9   17. dec 2018 Har været i Maxizoo og sørme om der ikke var tilbud på RC vådfoderet, så nu spiser han lystigt pate udgaven - det er da rart smiley

  • #10   17. dec 2018 Skønt! smiley

  • #11   17. dec 2018 Mette:
    Jeg troede godtnok ikke at en HEST kunne være kræsen smiley Så har jeg lært noget nyt i dag smiley


  • #12   17. dec 2018 Ork jo, det kan du tro!! MEGET kræsen endda. Det er vedvarende projekt at få både (dyrt) medicin og (dyre og) vigtige vitaminer og andet (dyrt) tilskud lokket i mit stædige "æsel". Og foderet selv er også et projekt. smiley smiley smiley

  • #13   17. dec 2018 RC vådfoder er fyldt med sukker. Som sagt det kan jeg langt fra anbefale.

  • #14   17. dec 2018 jo heste kan være lige så kræsne som kattene

    min første hest begyndte med at nægte 4 forskellige slags foder inden jeg fandt noget han kunne lide


Kommentér på:
Prøve pakker Royal Canin

Annonce