{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆÆLP. EFTERLYSNING! {{forumTopicSubject}}

Kære kg.

Min lille oscar kom ikke hjem igår, og han har været væk siden i går eftermiddags. Han er MEGET savnet og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Det er et held at han er kastreret og øremærket, så jeg kan ringe og efterlyse ham i katteregister - problemet er bare at de har lavet den fejl at skrive i hans papirer at han er en hun, så det nytter jo ikke hvis folk finder ham og ser det er en han, og så ikke kontakter mig, fordi de tror jeg mangler en hun.

Han er væk i bredballe / nørremarken som ligger i vejle amt. En speciel tanke til "Sabrina med ny bimse" , da han er blevet set oppe i nærheden af rideskolen ved vejle fjord. NOGEN DER HAR SET HAM? Han kan ses på min profil.

Et stort problem er at han godt kan finde på at gå med andre fordi han er så sød og kælen. hmm, kan i hjælpe mig? jeg er helt ude af den, har løbet hele bredballe rundt nærmest og næsten ikke sovet i nat.

hjælp mig kg! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆÆÆÆLP. EFTERLYSNING!
  • #1   4. okt 2007 Jeg kan godt forstå, du er helt ude af den. Prøv at lave nogle efterlysningsopslag med billede af Oscar og sæt dem op i Brugser, kiosker osv.... Og lav efterlysninger på nettet (på Dyrenes Beskyttelse) - med billede. Spørg naboer om de vil holde øje med om han skulle dukke op, og bed dem kigge efter ham i garager, skure osv. - han kan være blevet lukket inde. Godt han er øremærket, men det er ikke nok at efterlyse ham via katteregistret.
    Jeg krydser fingre!



  • #2   4. okt 2007 Åh ja, min lille kat er også væk... men det er 3 uger siden nu, at han forsvant:(
    Jeg ved hvordan det føles, og det er bestemt ikke rart!
    Håber meget Oscar snart dukker op...


  • #3   4. okt 2007 Åh nej Anna, vi må håbe han snart kommer hjem. Jeg krydser alt, hvad krydses kan.

  • #4   4. okt 2007 Skal nok kigge efter ham, bor godt nok lidt uden for vejle, men er i vejle hver dag. Håber i snart finder ham. Krydser fingrer for jer.

  • #6   4. okt 2007 SÅ KOM HAN HJEM smiley

    tusind tak alle sammmen.

    jeg ringede til vores dyrlæge for at spørge om hun havde fået nogen bortløbne katte ind.. det havde hun ikke, men der var en dame der havde ringet og sagt at hun havde en i hendes have som var øremærket.

    så fik jeg da godt nok sommerfugle i maven hva? smiley jeg ringede til hende med det samme, og fandt ud af at hun boede meget tæt på, så håbet steg, og da hun sagde at den var rød og hvid blev jeg simpelthen så lykkelig indeni! Jeg kørte derned med det samme, og der var mindsanten min lille kat. ÅRH det er utroligt så meget man kan savne et dyr i 24 timer, jeg blev så glad da jeg så ham at jeg græd, jeg kunne ikke lade vær. haha, ynkelig eller hvad jeg er, det er ligemeget.
    - jeg fik min kat hjem, og aldrig mere vil jeg udsættes for sådan et chok og en risiko for min elskede lille oscar, så han bliver indekat for en tid, og så ser vi på det derefter.

    Tak for jeres hjælp, men nu er han kommet hjem igen, og han ligger lige ved siden af og sover trygt.. smiley

    knus fra den lykkeligste i verden!


  • #7   4. okt 2007 Det var sørme godt.Kan godt forstå du er glad.Hvor gammel er din oscar egentligt?

  • #8   4. okt 2007 Gitte - han er 5 måneder smiley

  • #9   4. okt 2007 Ok.Jeg var bange for at det var fordi han ikke var så gammel, at han var blevet væk.Mine katte har løbet ude siden de var omkring Oscars alder, og den ene er snart 11.den anden snart 12 og så er der en på 1 år.Så jeg har været heldig at der ikke er sket dem noget.meen jeg må indrømme det kan være svært engangimellem, hvis man ikke lige har set dem hele dagen mm. Så det er ulempen ved at have katte der løber frit!. Kommer selvfølgelig også an på hvor man bor mht. trafik o.s.v.Håber han finder ud at hvor han hører til din lille Oscar.
    Hilsen Gitte


  • #10   5. okt 2007 Godt at høre. Så har den lille skurk jo nok bare været lidt ude på opdagelse og har glemt tiden. Dejligt, at der var en kvik dame, der havde ringet til dyrlægen.

  • #11   5. okt 2007 Kan kigge ved Tueager kommer der ca 16.30

  • #12   6. okt 2007 Tak gitte. ja det er nemlig en kæmpe risiko ved at have fritløbende kat udenfor - det kan resulterer i død, og det er derfor at oscar lige er indekat for en tid.. så ser vi om vi vil lukke ham ud igen. smiley

    tak tinka.

    tak diana, men han er fundet smiley


Kommentér på:
HJÆÆÆÆLP. EFTERLYSNING!

Annonce