{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

foderskifte {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har et rigtig trælst prblem med min nye skovkatte killing. vi fik hende for en uge siden, hun er 20 uger så er stadig killing. ved den tidligere ejer fik hum wiskas at spise. har en norsk hankat iforvejen der får royal canin, fordi han som killing døjede med sin mave og fik det godt af at jeg gav ham royal cannin.

selvom jeg blander en lillesmule af det royal canin killinge foder i wiskasen for at vænne hende til royal nægter hun bare at spise . Hvad gør jeg for der er jo ingen næring i wiskas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foderskifte
  • #1   9. okt 2007 for gud skyld giv aldrig din kat wiskas foder... de blir afhæning af det og vil aldrig spise andet.... min mor er laborant har fundet ud af de kommer noget deri så de blir afhæning.... det har os været i tv for nogle år siden....du nævner det selv at den ikk vil spise royal canien det hænger sammen med det der i wiskas produkter som gør dem afhæning....

min dyrlæge anbefaler royal canien og det fodre jeg min norsk skovkat og han stor trives på det...

• #2   9. okt 2007 jeg kunne sagens få malou til at spise andet efetr whiskas.. hørte også dårligt om det så skiftede.. jeg foder med olivers og det er malou meget glad for..

• #4   9. okt 2007 simba fik også whiskas der hvor han kom fra så jeg købte royal canin til kræsne katte og det elsker han bare og vil ikke spise andet nu...
    der findes jo mange forskellige slags så prøv at købe de små poser til 40 kr. og så lade den smage sig frem til en den kan lide...
    det er jo kun en killing og skulle egentlig havde killingefoder men alt royal canin er bedre en whiskas.

• #5   9. okt 2007 jamen så må jeg prøve konsekvent at følge jeres råd

mange tak

• #6   9. okt 2007 JA , ikke for at blande mig, men hvis hun er så stædig(killingen), så skal du jo lige huske på fedt lever, jeg har selv haft en meget kræsen kat engang og hvis de ikke vil spise det, så spiser de sltså ikke, der er altså nogle katte, som bare ikke vil spise det vi syntes, men klart så skal hun da have et ordentlig foder(ikke whiskas), men du kunne jo evt bløde lidt royal c op i vand og så langsomt, meget langsomt øge mængden af rc, hvis altså det er vådkost??? Eller evt få nogle prøvepakker i de alternativer som dækker hendes behov.
    Puls

• #7   9. okt 2007 hvis den blir sulten nok skal den nok spise

Kommentér på:
foderskifte

Annonce