Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  moderløse killinger - djursland
  • #1   11. okt 2007 Det kan jeg.. hvor bor du henne af

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 60
    #2   11. okt 2007 Har sendt dig en intern mail Sacha.

• #3   11. okt 2007 Nu ved jeg godt du er "konkurrenten" - men var det ikke en ide at prøve og kontakte hittekilling.dk, istedet for at "udbyde" killingerne til den første og bedste herinde?

Både hittekilling.dk og katteformidling.dk har jo kattenes interesser for øje.

• #4   11. okt 2007 Ja, det var også derfor jeg skrev at hun er "konkurrenten" , Gallaxe smiley

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#5   11. okt 2007 Jeg HAR allerede henvist herren itelefonen til Bente hos hittekilling.. det har intet at gøre med at være konkurrent Tanja Marie. Det har noget at gøre med det haster, hvorfor jeg forsøger på alle måder at finde et sted!

• #6   11. okt 2007 KF* - Se, det var jo så ikke til at læse mellem linjerne.

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#7   11. okt 2007 Bente ??????
    Hvad taler du om.. som jeg skrev henviste jeg dem jo til dig?!!!

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#8   11. okt 2007 TanjaMarie.. nej men er det ikke også ligegyldigt hvor meget jeg skriver om min samtale med manden, så længe der findes en familie smiley

• #9   11. okt 2007 den her må jeg lige ha igen
    konkurenten, der findes vel for fanden ikke konkurrence i at redde katteliv, for så er jeg squ den der er stået af, det eneste det gælder om er vel at finde det rette hjem der ka gi killingerne den fornødne pleje osv.

• #10   11. okt 2007 Johnny - nu skriver jeg det også i citationstegn smiley
    Nej, der findes ingen konkurrence i at redde katteliv, jeg havde bare lidt svært ved at greje hvorfor hittekilling ikke var blevet kontaktet.

Og jeg syntes faktisk at KF* selv skulle have ringet til Bente og gjort opmærksom på de 2 killinger. Der skal være hurtig handling, men hvad nu hvis manden giver op, fordi han bare bliver henvendt til et andet sted.

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#11   11. okt 2007 Meeeen bortset fra det Bente, så ser jeg INTET ansvarsløst i hvis jeg valgte at få dem til Sjælland.

Ansvarsløst er at lægge et ansvar fra sig. Og det gør jeg ikke. Jeg tager netop ansvar for killingerne hvis jeg valgte at få dem herover i det jeg så ville vide at de ville få en god opvækst ved mig smiley
    Men som sagt er det ikke tilfældet for tiden.. jeg henviser derimod folk til jer, selvom jeg ikke aner en fis om jeres "plejefamilier" Men jeg har pt ikke mulighed for at hjælpe, så derfor er dette det bedste jeg kan gøre.

Anyway, håber mislingerne klarer den,. Det er trods alt det eneste jeg bekymrer mig om smiley

• #12   11. okt 2007 næh måske ikke smart at bande, men jeg blev lettede lige fra stolen da jeg læste ordet konkurent

• #13   11. okt 2007 Du syntes ikke det er ansvarsløst at 2 killinger på 12 dage, der ikke har spist et døgn, skal udsættes for en tur på en 4-5 timer i bil/tog?

Og så er det ikke pænt at skrive "plejefamilier" - det kunne let misforståes.

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#14   11. okt 2007 Tanja, syns hvad du vil.... det er ikke min opgave. >jeg gør hvad jeg finder bedst.

Jeg henviste manden til hittekilling. Og søger samtidig hjælp her. Så syns jeg egentlig jeg har gjort mit!

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#15   11. okt 2007 Nej det syns jeg faktisk ikke Tanja

• #16   11. okt 2007 Jamen, selvfølgelig har du gjort hvad du fandt bedst, jeg siger bare at der godt kunne have været gjort mere. Det er ikke kritik, blot en konstatering. Som jeg også skrev i første indlæg, så har vi jo alle killingernes ve og vel som interesse og der skal ikke gå konkurrence i den.

Og jeg syntes det ville være uansvarligt at fragte killingerne så langt, uanset hvor god en opvækst du mener du kan tilbyde dem.

• #17   11. okt 2007 Er der nået frem til en løsning egentlig? Hvem tager killingerne? Og hvornår?

• #18   11. okt 2007 Håber da der kommer en opdatering? Hvad skete der med de små?

• #19   11. okt 2007 Hvad sker der lige her??

I stedet for at mundhugges, så brug krudtet på at finde et hjem til de to små stakler...

Æv det gør mig altså ked af at læse denne interne kamp...

• #20   11. okt 2007 Anette - meningen var ikke der skulle være en intern kamp, men det er vel okay at stille spørgsmålstegn til handlinger, man ikke lige forstår? Jeg kunne ikke læse ud fra det første skrevne indlæg, at hittekilling var kontaktet, og det var det jeg ikke kunne forstå.
    Vi er desværre ikke blevet kontaktet i hittekilling, hvilket havde været ønskeligt. Og du kan jo se at vi stadig efterlyser et svar på hvad der videre skete, for er der ikke fundet en løsning, skal vi jo selvfølgelig have fundet en hurtigt.

• #21   11. okt 2007 hold da op..

de små har da bedre af at komme til sjælland end at sulte ihjel....

håber de overlever..

knus

• #22   11. okt 2007 Aiiiii nu stopper i....... Dette er ikke en Konkurrence om hvem der er den Bedste!!!! det gælder om små mislinger med brug for Hjælp!!!

K.F. rækker en hånd ud efter hjælp og det her er hvad H*n får..... det holder bare ikke....!!!!

Håber på det bedste for den lille misling...

Naja

• #23   11. okt 2007 Sanne A - jamen det har de da. Jeg kan bare ikke se formålet i at transporterer to bitte små meget sultne killinger helt til sjælland, når vi har omkring 20 plejefamilier i jylland.

• #24   11. okt 2007 Naja - prøv nu lige at læse tråden, før du hidser dig op.
    Jeg har flere gange skrevet at det ikke er en konkurrence, og at vi alle har det samme mål for øje; nemlig at misserne bliver reddet og får en sund og tryg opvækst.
    Jeg reagerede måske lidt overilet med mit første indlæg, da der intet stod om at der var taget kontakt til hittekilling. Jeg tillod at stille mig uforstående, da jeg syntes det var omsonst at sende killingerne ud i hjem, hvor der måske ikke er den viden og erfaring som så små killinger har brug for.

• #25   11. okt 2007 Bente:
    KF...Hvordan med killinger fra dig er de neutraliserede før de kommer til en ny familie ??

Du kan jo gå ind på Hjemmesiden og se hvad KF står for...

Naja

• #26   11. okt 2007 Nu må I fandeme holde!! STOP OP engang..
    Har I i grunden lige set hvad det er I farer sådan op om?
    KF* prøver at finde en løsning, så der er nogle 12 dage gamle killinger der får assistance hurtigst muligt.

Uanset om I vælger at se redningen af små uskyldige liv som konkurrence, så er det altså smadder vigtigt at folk de tager initiativ og ansvar og det er lige nøjagtigt hvad KF* gør.
    At redde liv er dæleme ikke en konkurrence og jeg bliver godt nok indebrændt når jeg hører at der er nogen der begynder at se det som sådant!

Og helt ærligt.. Hvad er det for noget at man pludseligt har set sig mere eller mindre sur på KF*??
    Hun har kørt sin katteformidling længe nu og prøver blot at formidle sin viden videre.
    At der så er nogen folk der er så snævertsynede at de ikke kan se det, ja det må altså godt nok stå for deres egen regning.
    Jeg synes GODT NOK at der er nogen på dette site der skulle tage og pakke lidt sammen, inden I overfalder nogen uden grund.

Lidt af et brøl fra Camilla - som har støttet www.katteformidling.dk siden dets opstart i 2005!

• #27   11. okt 2007 Godt så.. Har lige læst de sidste indlæg nu. Ikke mere herfra.

Håber at der er fundet en løsning

• #28   11. okt 2007 Naja - Ja, killingerne fra kittekilling.dk er neutraliserede.

Men helt enig, lad os koncentere os om at finde en løsning for lige de to stakkels små her, jeg håber snart vi hører fra KF om hvordan det går med de små, om der er nogen der har kontaktet hende...

• #29   11. okt 2007 De eneste der gør det her til en overophedet sag, er dem der kommer med kommentarer.

Jeg vil rigtig gerne høre mere om killingerne, for det er jo det tråden i bund og grund handler om.

Og så syntes jeg iøvrigt trådstarter skal komme på banen smiley

• #30   11. okt 2007 Eva...

Hvad... det var Bente der spurgte om KF killinger var.. og jeg skrev bare hun kunne kigge på hjemme siden...

Naja

• #31   11. okt 2007 Naja - Doh haha, overså KF - læste det som om du spurgte:
    "Bente:
    Hvordan med killinger fra dig er de neutraliserede før de kommer til en ny familie ??"
    Og svarede så, da jeg jo kender svaret :o) til det jeg troede du spurgte om

• #32   11. okt 2007 Jeg er blevet gjort opmærksom på, at bla min indblanding kan have efterladt et indtryk af, at jeg mener at hittekilling.dk SKAL spørges når der er hittekillinger, og det er jeg da ked af, for det har ikke været hensigten.
    Som jeg har skrevet et par gange, så fik jeg bare et dårligt førstehåndsindtryk af tråden, og det beklager jeg meget.
    Jeg har udelukkende kattenes ve og vel for øje, og når vi taler 12 dage gamle killinger, så kræver det en del at flaske dem op. Det må trådstarter også være enig med mig i. Der skal flaskes hver anden, tredje time døgnet rundt. Der skal masseres maver så der kommer afføring og tis. Man er i det hele taget meget på. Og derfor syntes jeg det er ønskværdigt at det er nogen der ved hvad de går ind til, der giver sig i kast med det, så vi får nogle gode, sunde killinger ud på den anden side.
    Håber det gav lidt mening, og spørg endelig hvis der er noget jeg har efterladt tvivl om smiley

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#33   11. okt 2007 Om jeg henvender mig til Bente eller ej, kan jeg ikke se kommer andre ved. Jeg gør hvad jeg finder nødvendigt. Ud fra tid, resourcer osv. Ingen skal diktere om jeg vælger at tage killingerne selv eller finde andre steder uden om hittekilling. Sikke dog en snak altså. hvor er det langt ude.

Jeg kan hilse og sige at jeg har sørget for en der kunne hente killingerne, så min sag er hermed gjort og slut fra mig.

Folk der vil vide mere om KF kan læse på vores hjemmeside. www.katteformidling.dk - der burde I kunne finde svar på alle jeres spørgsmål.

Desværre er der lidt problemer i forbiendelse med skift af webhotel hvorfor det er en gammel version som midlertidigt er på. En opdateret version af vores katteformidlings side kan midlertidigt findes på www.hittemis.dk

Forsat god dag.
    May-Britt smiley

• #34   11. okt 2007 Godt at høre at der er blevet sørget for killingerne.
    Det var jo i bund og grund det der var hovedsagen.

Og der er ingen grund til at tage på vej, jeg dikterede ikke noget - jeg pointerede blot at det havde været ønskværdigt.

smiley

• #35   11. okt 2007 KF - Kommer andre ved eller ej.. Altså self er det helt din sag at du gør hvad du finder tilrådeligt. Men vi er jo efterhånden en del som kender eller er medlem af hittekilling, og vi vil jo nok altid forslå hittekilling.dk som en mulighed, så du kunne jo evt bare skrive, at du har kontaktet hittekilling til anden anden gang. Bente er måske nok en del af híttekilling, men hun er jo ikke den eneste, og vi ved jo ikke hvad alle ved. På den måde slipper du en anden gang måske for en bunke forslag i den retning :o)

• #36   11. okt 2007 Rolig nu folkens. jeg har været nede ved manden og har hentet killingerne. de er i god stand og har fået mad. nu ligger de sammen med vores andre killinger og sover.

• #37   11. okt 2007 Sacha - hvor er det dejligt at høre :o) Du må da endelig holde os opdateret om dem..

• #38   11. okt 2007 Åh, det er dejligt at høre smiley

• #39   11. okt 2007 Det skal jeg nok =) de er i hvertfald dejlige og har ikke lidt i den time det tog at køre hjem.. tvert imod har de ligget og slumret med en varm colaflaske *GG*

• #40   11. okt 2007 Sacha - Haha, det er heller ikke dårligt. Da jeg fik iskolde og forkomne Milton fik jeg heldigvis sådan en varmepude man kunne varme i mikroen med..

• KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

#41   11. okt 2007 Tak for din hurtige respons Sacha. Du er en skat.
    Pøj pøj med dem smiley

• #42   11. okt 2007 KF *: de har ind tilvidre kun spist 10 ml til sammen efter jeg har fået den hjem men jeg fortsætter med at give dem hver time for at de skal drikke noget mere.

• #43   22. nov 2007 har killingerne fået nået hjem?

vis ikke hvor befinder de sig?

og vis det er så kan jeg godt ta mig af dem ind til de bliver gamle nok til at undlade en mor men så skal der så bare være en anden til at tage sig af dem når de bliver gamle nok til at kunne komme fra mor..

det jeg kan tilbyde er en dejlig misse mor som tager alle killinger til sig hun har i forvejen redet to hitte killinger som søger nyt hjem nu og hun har et kuld killinger selv nu så de to små kan sagens blive lagt i mellem uden hun siger nået...

kommer fra midtjylland

• #44   22. nov 2007 diana - tak for tilbudet, men jeg tror Sacha tager sig af dem, som der jo også bliver skrevet :o)

Kommentér på:
moderløse killinger - djursland

Annonce