{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træpiller fra silvan
  • #1   7. jan 2019 Hvorfor skulle det ikke være det?


  • Tina G
    Tina G Tilmeldt:
    jan 2019

    Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 2
    #2   7. jan 2019 måske fordi de indholde noget der ikke var sundt for kattene, som træpillerne i dyrehandlen ikke har

  • #3   7. jan 2019 De indeholder træ og måske lidt sand. Man må jo heller ikke forurene med noget, der er puttet i. smiley

  • #4   7. jan 2019 Ja det er ligemeget hvilken slags du bruger, hvis det er det du kan lide.
    Jeg har brugt træpiller da jeg havde kolonihave, og i to omgange har jeg prøvet den klumpede slags, i kolo var det fint, de var lige til, at feje op, havde ikke tæpper, og det var nemt at komme i komposten, tog bar lort fra.
    Jeg har lige i anden omgang prøvet den klumpende slags, og jeg har opgivet igen smiley miljømæssigt er det jo et super godt valg, men øv hvor gider jeg ikke pille de træstumper ud af tæpper, er rigtig skam, for det dufter godt og suger godt, eneste fejl i bakken, er at det ikke dækker så godt over lortelugt, fordi de ikke pakker så tæt om, så de skal fjernes hurtigt.
    Men absolut ingen grund til at købe det dyrt, hvis dine katte ellers er glad for det smiley


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 501
    #5   7. jan 2019 Jeg har brugt almindelige træpiller i flere år,det er alt for dyrt i de små poser i dyrehandlen.
    man kan næsten sammenligne det med hvis man køber fint spån til dyr,så tager dyrehandlen næsten det samme for en lille pose,som man kan få en meget stor for i f.eks jem &fix smiley


  • #7   7. jan 2019 har prøvet det og da jeg var på kv havde vi en kat som vi passede som også brugte træpiller. ejeren købte bare alm billige træpiller

    endelig kan jeg godt lide dem. MEN det er et h.. at gøre rent.
    har da også prøvet at alle mine bakker var smurt ind i noget klisteret noget - fandt aldrig ud af hvad det var og hvorfor. det var meget besværligt at få af bakkerne igen...



  • #8   7. jan 2019 Samsungs mor, ja det suger godt, lige så godt som grus, men træpiller klumper ikke, så du renser næsten modsat, når lort er fjernet, sir du det hele træpiller fra, de kan genbruges, resten smides ud.

  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #9   7. jan 2019 Jeg har INGEN erfaringer med træpiller i kattebakker, men jeg ville være bekymret for splinter og eventuelt kemikalier?!? Der KUNNE jo være en grund til at træpillerne hos dyrehandleren er så meget dyrere (ud over fortjenesten til dyrehandlerne, altså)

    Hvad med at spørge et par forskellige dyrehandler, om deres træpiller er renset eller på nogen made er af en særlig god kvalitet (splint-fri og uden kemi)

    De allerbedste hilsener



  • #10   7. jan 2019 A.I så ville jeg da være mere bekymret for, hvad de renser med smiley men fakta er, at der ikke må være kemikalier i det du brænder, men der er ingen regler når det gælder noget til katte smiley og det trægrus som klumper, ja der kunne jeg ikke se, hvad de har puttet i for, at få det til at klumpe, selvom de skriver det er 100% planteprodukter, det ærgrede mig, fordi jeg ikke ved om det er noget jeg tåler eller ej, og jeg har døjet meget med allergi/nællefeber siden september.

  • #11   7. jan 2019 Vi har haft brugt træpiller. Og det var ikke de dyre fra dyrehandleren.

  • Kristina B
    Kristina B Tilmeldt:
    jun 2014

    Emner: 1 Svar: 5
    #12   10. jan 2019 Jeg har selv brugt træpiller og jeg syntes at det var rigtig godt at bruge det, men min kan kunne ikke tåle det, hun blev helt skaldet på bagbenene, så da jeg holdt op med at bruge træpiller voksed hendes pels ud igen på benende.

Kommentér på:
Træpiller fra silvan

Annonce