{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

øjendråber {{forumTopicSubject}}

Ja så var jeg jo lige igen et smut til doktor dyr.
andys ene øje løb i vand og fik i første omgang ormekur, men det var ikke det som var galt, så han fik tjekket øjne igår og tårer kanaler var ikke tilstoppede og der var heller ingen ridser. Men nu har han så fået nogen øjendråber og jeg håber godt nok det hjælper, for ellers så skal vi igennm forskellige prøver. Men så må man jo gøre det. Men håber da at det går væk nu hvor han får øjendråber. han er vaccineret imod clamydia, men vi snakkede da lidt om, om det alligevel kunne være det, i så fald så hjælper øjendråber. læste i en kattebog at en vacination imod clamydia, kan give en vis beskyttelse imod den. Så det læser jeg jo som at den dog stadig kan få det.
Men en kat kan vel også få lidt øjenbetændelse lige som os mennesker. Men der var nu ikke noget at se bortset fra at det ene øje løb lidt i vand og blinkhinder er lidt fremme.
Nogen der har prøvet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øjendråber
  • #2   17. okt 2007 Hvordan ser en uerfaren som mig, om ens killing har "blinkhindefremfald"?

    Min ene killing, havde betændelse i øjnene, da jeg så hende anden gang. De var fine, da jeg så hende første gang, da hun var 4 uger. Er det noget jeg skal være bekymret over og hvordan forholder jeg mig?


  • #3   17. okt 2007 Jeg håber ikke det er det min ene kat hat, jeres også har. Hun har også tåreflåd, men det er lidt brunligt og dyrlægerne har ikke kunne kurere det. Så vi fjerner dagligt snavs fra hendes øjne, det er rigtig synd.

  • #4   18. okt 2007 Der er stadig lidt blinkhinde fremfald på andy. Startede også først igår med at give øjendråber, men jeg tror muligvis det er begyndt at hjælpe. de dråber jeg har fået til ham, hedder Hydrocortison.


  • #5   18. okt 2007 nej det er jo torsdag idag så det var i forgårs jeg begyndte med øjendråber :o)
    Men han sagde også ham dyrlægen, at det skulle gerne gå væk i løbet af 4-5 dage.


Kommentér på:
øjendråber

Annonce