{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min katte skal steriliser på fredag
  • #1   17. okt 2007 Jeg håber det ville gå godt :O)

• #2   17. okt 2007 Jeg er også vildt nervøs over mine 3 katte, de skal til dyrelægen den 24-10-07.
    Jeg er heller ikke så glad for det da man har hørt så meget.. Men igen er jeg sikker på det nok skal gå...

Held og lykke med dine piger...

• #3   17. okt 2007 Mine skal afsted og have samme tur i morgen - er ikke nervøs slet om det er i løbetid - jeg er sikker på det nok skal gå med dine tøser på fredag....

Hvordan kan det være du er nervøs..?? stoler du ikke på din dyrelæge eller har du haft en dårlig oplevelse?

• #4   17. okt 2007 Bjørn og Priscilla H
    Smiler ja selvfølgelig... Det er jeg nu også men det er blot narkosen der skrammer mig smiler

• #5   17. okt 2007 Min kat var afsted i går og det gik rigtig fint. Hun var heldigvis rigtig nem at få hjem. Hun sov stort set resten dagen. Min anden kat tror altid han kan en masse ting når han har været i narkose. Så ham skal man altid holde godt øje med.
    I dag er hun rigtig frisk igen. Hun har næsten ikke lavet andet end at lege med sin yndlings mus :o) Hun kigger lige til såret engang imellem og vasker det. Jeg tror ikke at hun er generet af det.
    Det skal nok gå på fredag :o)

• #6   17. okt 2007 Bliver en kat ententlig mere rolig af at blive steriliseret?

Lyder måske som e dumt spørgsmål...

• #7   17. okt 2007 Du bliver i hvert fald fri for at høre når katten er i løbetid. Hvis hun er udekat vil hun heller ikke løbe så langt væk, da hun ikke har brug for at finde en hankat til at parre sig med.

• #8   18. okt 2007 min kat er blevet det og det gik fint. det er et indgreb det tit bliver lavet så dyrlægerne er meget dygtige.Hun var meget træt dagen efter men var ellers hurtig frisk igen. jeg tror bare du kan være ganske rolig

Kommentér på:
min katte skal steriliser på fredag

Annonce