{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Se billedet for jer :D {{forumTopicSubject}}

Elvis skal jo have sin medicin og i går måtte jeg opgive helt og det måtte jeg også i morges, men så blev jeg konsekvent i aften!!

Elvis sad i et vindue - perfekt!!!
Værsgo' Elvis! Jooo see… det er til dig smiley
Nej TAK!
Jo spis nu, det smager så godt....
NEJ sagde jeg!
Nå, men så kan det sgu være ligemeget, så får du det direkte i munden.
Jeg glemte lige at sige, at imens jeg stod med ryggen til i køkkenet og doserede Metacam, stjal Lucas liiiige en frikadelle.....

Tilbage til vinduet - kæle, kæle....
Spinde, spinde....
See Elvis du skal lige.... Nej kom nuu
NIX jeg bliver bare meget høj nu!
Elvis jeg kan jo ikke nå dig.....
Det er heller ikke meningen!
Seee...
Vi er nu nået til det punkt hvor Elvis begynder at svede - og det har jeg nu gjort i et stykke tid!!!!
Elvis vender og drejer hovedet i et tempo, så jeg er næsten ved at tage kvælertag....
Jamen så spis det her lille E
Jaaaa..... kæle, kæle, spinde spinde...
Sååååååååååååå dygtig ja det smager godt ikk'
MEGET modvilligt er Elvis endelig ved at spise den mad der er medicin i alt imens jeg kæler og roser for til sidst at give ham en pind som belønning.

PUHA!
Elvis og medicin ER en udfordring.....

Håber at I fik jer et godt grin smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se billedet for jer :D
  • #1   19. jan 2019 super god smiley

    og hvor man dog bare kender det smiley


  • #2   19. jan 2019 The cat from hell - kun når det handler om medicin smiley

  • #3   19. jan 2019 Åh hvor er jeg glad for at mine elsker deres medicin hahahaha det gør livet så meget nemmere

  • #4   19. jan 2019 Derfor har jeg aldrig blandet medicin og mad smiley det går galt på et tidspunkt.
    Birk kendte lyden af klargøring så godt, at hvis han kunne så gemte han sig, men så kunne det ligge klart i noget tid, for så kom han jo ud igen, om ikke andet hvis han hørte en dåse blive åbnet.
    Så gik jeg bag om ham med det klargjorte medicin, pille eller flydende blev givet på samme måde, blokerede ham bag bagdelen med mine fødder, en hånd under hagen, hovedet let tilbage, og ind med skidtet i en fart, alt i en hurtig glidende bevægelse ( har desværre meget øvelse, så hurtigt væk fra katten, med ordet SLUT, og så hen og gøre vådfodret færdigt.
    PS når du står bag katten skal du ligne en klovn smiley samlede ben og fødderne i et V.


  • #5   19. jan 2019 Jette:
    Det trick kan jeg gøre med Freddie, men Elvis.... Dyrlægen sagde engang da han ville udtage en afføringsprøve og al personale blev tilkaldt fordi at kræet ikke VILLE samarbejde, at han godt kunne forstå hvorfor jeg ikke kunne give Elvis piller smiley

    Der må være noget om snakken smiley


Kommentér på:
Se billedet for jer :D

Annonce