{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Underlig ting stikker ud
  • #1   21. jan er det ikke bare en klø... ellers snak lige med dyrlægen

• #2   21. jan Det er da en helt normal klo så vidt jeg kan se?? Det er en main coon ikke - de kan godt have ekstra tæer også

• #3   21. jan Det er ekstra klo eller det er en vækst af det sammen som en klo er lavet af, men det sidder ikke et normalt sted, da den sidder på den øverste/bagerste tå på forpoten.

Hun er en blandings huskat og nogen mener der er main coon i hende andre siger der ikke er, så det ved jeg ikke med bestemthed.

• #4   21. jan Det ligner hendes 5. tå?

• #5   21. jan Det er ikke hendes 5 tå, men det der på billedet hedder carpal pad.

• #6   21. jan ! Så ville jeg nok anbefale at tale med dyrlægen. Det virker meget sjældent og unormalt Det er nok noget der må kigges på af en Pro

• #7   22. jan Jeg har været ved dyrlæge og det er hende der fortalte det var at det var en vækst af det samme som klør er lavet af. Men da min kan ikke er generet eller på anmåde mærket af at det er der ville hun ikke gøre noget

• #8   23. jan Det sker ind imellem at katte danner en slags kløer på/fra trædepuderne. Jeg har en linie hvor det nogle gange dukker op på en af de forreste tæer, så det nærmest ligner at katten har en "krabbeklo" på den tå. Har læst mig til at de kan vokse sig ret lange og derfor skal klippes ind imellem, dette har dog ikke været et problem hos mig. Man skal være meget forsigtig hvis den skal klippes, da det tilsyneladende er mere "blodfyldt" end en almindelig negl. Men hold øje med den, og ser det ud til at blive problematisk, så ville jeg nok få dyrlægen til at ordne den.

Kommentér på:
Underlig ting stikker ud