{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Misse angriber kæresten {{forumTopicSubject}}

Min veninde har et problem, et rigtig irriterende problem! Hun har en MC og katten hader virkelig hendes kæreste. Når katten ser kæresten, så hvæser og knurrer den af ham.. og hvis han kommer for tæt på, så angriber den! Katten lægger ørene ned og får helt sorte øjne, den er virkelige gal på ham. Kæresten har ikke gjort katten noget, og i starten kunne han sagtens snakke med den.. men det er pludselig slut!
Lovede lige at spørge herinde om I vidste hvorfor?? Skal lige siges, at katten først er blevet kastreret for ca to uger siden. (katten er ca 3år) Så ved ikk om den falder til ro nu...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Misse angriber kæresten
  • #1   18. okt 2007 hmm lyder mystisk. Bonnie var heller ikke særlig glad for mig dengang min kæreste havde hende alene, jeg tror hun blev sur over at jeg fik opmærksomhed fra ham.
    Jeg tænker på hvad de har prøvet og hvordan de griber kattens vrede an?
    Jeg ville prøve at snakke beroligende til katten og vise den via kropssprog at alt er okay. Jeg tror nemlig at hvis man skælder katten ud vil det blive værre. Muligvis reagerer den pga at den bliver usikker. Ellers ville jeg prøve med godbider eller leg. I det hele taget forsøge at gøre katte tryg via adfærd.

    ellers er der jo felliway som beroliger katte... ellers prøv at spørge dr dyr.


  • #2   18. okt 2007 Hvis han sidder med nogle kyllingestykker, og kaster dem hen mod katten.. Og så tættere og tættere på sig selv, leger med den, og når/hvis han kan komme til den, så nusse den.. og som sofie også siger, så prøv med beroligende snak også..

  • #3   18. okt 2007 Det lyder som nogle gode forslag!! tusind tak.. hun er nemlig ved at være godt træt af det! jeg har aldrig hørt om at katte kan være sådan.. men ja! Han er virkelig sød ved den.. og vil så gerne snakke med den!


  • #4   18. okt 2007 Hej. Jeg har en veninde der har præcist samme problem med sin mc kat... så vil da lige give hende de forslag videre :O)

Kommentér på:
Misse angriber kæresten

Annonce