Bodystocking mod hypersoignering??? Bodystocking mod hypersoignering???
Hej alle katteejere såvel som katteelskere (:
Da mine ene kat stadig hypersoignerer lidt, tænkte jeg på, om en bodystocking kunne afhjælpe problemet??? Hendes hypersoignering har været ret omfattende, men vi har kunne stoppe hendes adfærd lidt, hvilket har hjulpet hende til at få lidt hår igen. Dog kan vi ikke stoppe hende om natten, og når vi tager på arbejde/i skole.
Jeg har derfor tænkt på en bodystocking; tænker det ville kunne bremse hendes adfærd yderligere. Er der nogle, der har nogle erfaringer???
Derudover tænkte jeg på, om nogle kender til gode bodystockings, og evt om man kan få nogle, der også dækker benene, da det er der, hun soignerer mest???
Ydermere ville jeg høre, hvor lang tid jeg kan tillade mig, at hun har den på. Jeg vil helst ikke gøre hende alt for sur xD
På forhånd tak!
//Emilie, Fiji og Q
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
prøv at kontante Lise Bang Hansen
https://alternativdyrlaege.dk/
okt 2017
Følger: 5 Følgere: 15 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 16
Vi har prøvet at finde årsagen, men uden held. Jeg tænkte egentlig, at en bodystocking måske kunne være en hjælp, men jeg kan godt følge, at det måske kunne gøre det værre.... Øv ):
Synes lidt jeg er ved at være lidt i vildrede... Vil så gerne have hold på det, men jeg ved sgu ikke rigtig længere, hvad jeg kan gøre; hun har tidligere været ekstremt nervøs og stresset, når der kom gæster, men det er blevet meget bedre. Derudover bliver hun motioneret og aktiveret så meget som muligt.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
Freddie flåede min dør. Havde prøvet ALT og så var løsningen - en stol!!!!
Hvorfra skulle jeg vide at det var HANS dør????
Bodystocking mod hypersoignering???