{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

se dejlige Kalle {{forumTopicSubject}}

ja ligefrem glad er han ikke smiley
faktisk ligner han en som tænker " hvad i himmelen har jeg nu gjort?"

men kunne bare ikke lade være. huen passede jo til hans farve smiley
og så bliver han altid så stiv i betrækket når han får noget på. i steder for at prøve at få det af, så sidder han bare som en blok... smiley

men bare rolig han havde den på i den tid det tog at tage billedet - eller rettere to styks.
så ingen dyr kom til skade under optagelsen smiley


Kommentarer på:  se dejlige Kalle
  • #1   31. jan 2019 kan se at han hellere ikke længere har en hals.... smiley

  • #2   31. jan 2019 Hej Anja.
    Er det et fornemme smiley
    Ok men så giver jeg lige min mening.
    Måske du skulle vælge en hue som er en anelse mørkere. Det ville passe bedre til hans smukke farve.
    Eller en med striber. smiley smiley


  • #3   31. jan 2019 Forum emne skulle der stå.
    God dag til Dig og Kalle


  • #4   31. jan 2019 ja kan faktisk godt se at den ikke helt stå til hans smukke øjenfarve smiley

    må bede min mor om at strikke en ny smiley
    det er nemlig en som hun strikkede men som ingen kan passe smiley
    og så kan man jo lige komme til at prøve den på katten - og så helst en kat som virkelig forstår at udtrykke sin mening. Her er Kalle bare den rette.
    Han bliver altid så stiv og ser altid ud som om man har bedt ham lave noget helt mærkeligt. andre katte forsøger da i det mindste at få - som i dette tilfælde - huen af. Men nej Kalle sidder bare totalt stille, og så forventer han vel at den selv smutter af... eller sådan noget smiley

    han er lidt spøjs smiley
    men er bare jordens dejligste og smukkeste kat smiley smiley smiley smiley smiley


  • #5   31. jan 2019 Hej Anja!!! Du har jo lutter dejlige misser!!! smiley først Kida, så Fie og Nu Kalle smiley du må prise dig lykkelig, at have de dejlige misser under samme tag smiley hvis du holdt åbenhus kunne det være imod ståelige fristende at kikke forbi....Jeg ville nok holde et vågent på Kida og Fie smiley
    De bedste hilsner
    Fredericia smiley


Kommentér på:
se dejlige Kalle

Annonce