Død kat i Taastrup {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke helt om denne her tråd overhoved er nødvendig, men opretter den nu alligevel..
Jeg er lige kørt forbi en død kat på vejen
Jeg ringede til Falck, i håb om de ville hente den og tjekke øremærkningen, men de kører desværre ikke i Taastrup på det her tidspunkt.. Jeg turde ikke selv gå ud og tjekke øremærkningen, da den vej den lå på er ok trafikeret om natten og folk kører omkring 120, selv om de "kun" må køre 80..
Selv om det var halv mørkt så stod jeg et stykke tid ved katten, for at kunne beskrive den.. Den er korthåret.. Det lignede en tortie (tre farvet, sort, rød hvid) hunkat, med hvide bagben (et godt stykke op af låret), den ene forpote lignede det også var hvid i spiden, den anden kunne jeg ikke se.. Den var sort på det meste af bagkroppen.. Denne beskrivelse er ikke 100% sikker, da det jo er mørkt uden for, og den ikke lige lå under en lampe..
Den ligger sådan så bilerne kører hen over den, med hjulene på hver sin side, så den bliver ikke kørt mere ned, eller er til fare for bilisterne..
Det er på Hveen Boulevard i den retning der kører mod den store rundkørsel ved Falck stationen. Den ligger lige omme på den anden side af bakken i ydre sporet..
Altså kort:
<b>Er der nogen der mangler deres kat, som bor i Taastrup?</b>
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Håber ejerne får det at vide, så de ikke sidder og venter forgæves på den lille misser..
Død kat i Taastrup