{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Død kat i Taastrup {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke helt om denne her tråd overhoved er nødvendig, men opretter den nu alligevel..

Jeg er lige kørt forbi en død kat på vejen smiley Jeg ringede til Falck, i håb om de ville hente den og tjekke øremærkningen, men de kører desværre ikke i Taastrup på det her tidspunkt.. Jeg turde ikke selv gå ud og tjekke øremærkningen, da den vej den lå på er ok trafikeret om natten og folk kører omkring 120, selv om de "kun" må køre 80..

Selv om det var halv mørkt så stod jeg et stykke tid ved katten, for at kunne beskrive den.. Den er korthåret.. Det lignede en tortie (tre farvet, sort, rød hvid) hunkat, med hvide bagben (et godt stykke op af låret), den ene forpote lignede det også var hvid i spiden, den anden kunne jeg ikke se.. Den var sort på det meste af bagkroppen.. Denne beskrivelse er ikke 100% sikker, da det jo er mørkt uden for, og den ikke lige lå under en lampe..

Den ligger sådan så bilerne kører hen over den, med hjulene på hver sin side, så den bliver ikke kørt mere ned, eller er til fare for bilisterne..

Det er på Hveen Boulevard i den retning der kører mod den store rundkørsel ved Falck stationen. Den ligger lige omme på den anden side af bakken i ydre sporet..

Altså kort:

<b>Er der nogen der mangler deres kat, som bor i Taastrup?</b>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Død kat i Taastrup
  • #2   22. okt 2007 Jeg kan sige så meget at katten var væk fra vejen da jeg cyklede forbi i morges.. Men det var skræmmende at se vejen i lys, for så kunne man se det blodspor den havde trukket efter sig smiley

Håber ejerne får det at vide, så de ikke sidder og venter forgæves på den lille misser..

Kommentér på:
Død kat i Taastrup

Annonce