865 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

dbilder d
dbilder d
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Syg kat ? Fra 1 til 2 Syg kat ? Fra 1 til 2

Hejsa,

Mig og min kærste har nu haft en kat i ca.5-6 måneder - den var altid legesyg og kælden... Men her for én uges tid siden fik vi så en kat mere fra en bondegård - De første par dage med den nye kat gik fint nok - de leget godt nok lidt volsomt, men unden problemer.

Den nye kat vi fik havde lopper fordi den kom fra en gård med mange katte - derfor påbegyndte vi en loppe kur med begge 2 - og de fik også bendelorm´s piller for en sikkerhedsskyld.

NU er problemet så det at vores ælste kat er begyndt at virker syg / sløj de sidste par dage - hun kan ikke sige "Mijav" mere eller spinde som hun plejer - hun sidder bare for sig selv hele tiden - når hun prøver at sige "Mijav" så lyder hun rigtig meget hæs... Og hun gider ikke kæle mere...

Hvad gør vi i sådan en situartion ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg kat ? Fra 1 til 2
  • #1   22. okt 2007 Et smut forbi dyrlægen, vil jeg også anbefale.

• dbilder d
    dbilder d Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   22. okt 2007 Det var nu også planen smiley
    Men havde håbet i havde et gæt på hvorfor katten er blevet "hæs"... osv...

Men ellers tak for hjælpen.

• #3   22. okt 2007 Hvis hun virker til at have det skidt, som du skriver. Så ville jeg da bestemt også tage et smut forbi dyrlægen... hellere en gang for meget...end en for lidt...

Håber at hun snart bliver frisk igen...Og håber at du lige vil skrive herinde, hvordan det går med hende...

Kommentér på:
Syg kat ? Fra 1 til 2

Annonce