{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Bekymret - Mea spiser ikke så meget? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg går altså og er lidt bkymret for min ene hunkat - Hun har i et stykke tid ikke int. sig ret meget for hendes tørkost.
Det sker i perioder - hun har altid været en vanskelig dame at fodre på..
Denne gang synes jeg dog det er blevet værre end normalt.
Hun var ved dyrlæge (det var de alle tre) mandag i sidste uge - og blev erklæret sund og rask.


Nu er det svært at vide præcis hvor meget de spiser og ikke spiser når man har tre katte.
Men synes virkelig ikke Mea har spist ret meget de sidste par dage - og mavesækken ser da også lidt slunken ud i dag.
Hun har netop spist lidt tun i vand. Men ikke ret meget - hun huggede dog vældigt i sig af de første stykker, men tabte så ligesom interessen.

Igår lokkede jeg hende til at spise noget tørkost ved at tage det ud af skålen og give hende mens jeg sad der - igen, det var ikke ret meget. En tre-fire bider af torskerogn kunne også lige glide ned tidligere på dagen - men igen, hun ville heller ikke have mere end det.
jeg har prøvet med Hill's c/d, Hill's kitten, samt RC baby cat.

Jeg har tjekket hendes mund - kan ikke se at der er noget der, hverken tænder, tunge, sår eller andet der ser ømt ud.

Hun blev vaccineret i mandags - og jeg synes især det er efter vaccine at hun ikke har spist så meget - selvom det ikke var voldsomt inden. Både hende og May var lidt afdæmpede et par dage efter vaccinen (fel-o-vax) men det synes jeg altid de er.


Og Tigermælk gider hun slet ikke, prøvet før - torskerogn med creme fraiche er også no go.

Hun er pt. en smule stresset/irriteret. Vi har en hittekilling boende - han har boet her en 5-6 uger, og de kan da også sove i sengen lige ved siden at hinanden, så det er ikke fordi hun generes af ham vildt og voldtsomt..


Jeg er virkelig i tvivl om hvad det kan være


(Lige nu spiser hun igen lidt tun)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekymret - Mea spiser ikke så meget?
Kommentér på:
Bekymret - Mea spiser ikke så meget?

Annonce