{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min killing slikker på mig
  • #1   25. okt 2007 kysser.. *S* det er vel i velbehag de gør det og deres måde at vise ømhed på..

  • #2   25. okt 2007 meget kraftigt kys smiley hun ka godt li at kysse mig på mit øjenlåg hehe

  • #4   25. okt 2007 sutte øreflipper er ofte tryghed.. *S*

  • #6   25. okt 2007 kan jeg godt forstå rikke men ser ikk ud til hun har lidt og godt du kunne tage hende.. sådan nogle mennesker burte ikk have så mange dyr på 1 gang..

  • #8   25. okt 2007 har også en "killing" på et ½ år ca. som også gør det, men det er også på dynen og tæpperne i sofaen og tøj .. i starten syntes jeg det var meget sødt, men efter hun er blevet ældre skal hun og lære at stoppe .. alle killingerne fra hendes kul gør det og de kom væk da de var 8 uger .. har fået af vide at det er pga de er kommet for tidligt fra deres mor selvom de var stoppet med at patte og være afhængige af hende ..

  • #9   25. okt 2007 Et lille klip fra Netdyredoktor:

    "Killinger kan overdrages til nye hjem, når de er 12 uger gamle, og ikke 8 uger, som stadig er en udbredt misforståelse. De sidste 4 uger hos deres mor, er med til at præge dem og med til at udvikle og færdiggøre deres jagt-bytte instinkter. Mange adfærdsrelaterede sygdomme, som f. eks legeaggresion skyldes for tidlig fravænning. "

    Og for egen regning:
    Desuden dier killinger stadig af og til hos deres mor, både indtil de er 12 uger og meget længere, hvis de bliver i hjemmet.
    En killing, der IKKE får dækket sit suttebehov, begynder nemlig at sutte på andre ting i stedet for, og det kan blive en vane, den fortsætter med hele livet.


  • #10   26. okt 2007 fik også min killing da den var 8 uger.. Dens mor var død da den var 3 uger og er flasket siden..

Kommentér på:
min killing slikker på mig

Annonce