Så lakker det mod enden Så lakker det mod enden
Øv hvor er jeg ærgerlig og ked af det...
Min Leo dreng har jo haft dårlige nyrer i mange år og nu bredt sig til leveren, men ved hjælp af specialkost har vi fået det til at fungere.
I juni måned da jeg var i Thailand hvor min veninde passede ham, gik det helt galt og han blev indlagt hos min dyrlæge.
Jeg havde kontakt med min dyrlæge mens jeg var derover og jeg ville hjem, men han sagde at jeg ikke skulle for prøverne blev bedre og bedre.
Der har så været fremgang, men min dyrlæge gjorde det også klart for mig, at det var et spørgsmål om tid før jeg var nødt til at aflive ham, da det sikkert ville være en kortvarig fremgang.
Jeg har så en gang om måneden fået taget blodprøver på Leo, for meningen er jo ikke at han skal lide for at jeg kan have ham ved min side og de er også blevet bedre.
Men ind imellem får han det dårligt og kaster op i flere dage, men virker efterfølgende som om alt er okay.
Nu har han igen haft et par dage hvor han har brækket sig, han har virket træt og hans mave føltes anderledes, jeg sendte ham af sted til dyrlæge igen og dyrlægen sagde det samme uden vi havde snakket om det med hans øjne virkede trætte og maven føltes meget slap.
Men da han kom hjem fra dyrlægen virkede han igen som sig selv og kastede sig ned på gulvet for at blive nusset, men nu ser han igen træt ud.
Jeg for svar på prøven senere i dag, men føler mig lidt i et dilemma.
For på den ene side skal han selvfølgelig ikke lide, det er det sidste jeg vil byde min dejlige dreng, men på den anden side hvis nu tallene er bedre hvad så? men han bare ser sløj ud.
Min dyrlæge mener selv, at nok snart må være nok og det er jeg også ved at forberede mig til oppe i mit hovede.
Jeg er bare så lost, for jeg elsker min dreng så meget og syntes bare at næsten 9 år ikke er nogen alder for en kat.
Jeg skal flytte her den 15 Nov og har gjort det klart, at jeg ikke vil udsætte ham for en flytning med stress og tilvænning, hvis tallene er de samme (ingen bedring).
Syntes bare det er skide svært, at sige nu er det nok, for jeg tænker hele tiden kunne jeg have gjort mere for ham.
Undskyld det blev lidt langt, men jeg er bare så skide ked af det og frygter det værste.
Råd modtages gerne.
maj 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 50
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Håber det bedste for din dejlige Leo - og for dig.
maj 2007
Man føler sig bare så lost, jeg bestiller ikke andet end at tude eller rende og nusse om ham for han skal have det godt den sidste tid jeg har ham.
Min gamle perser blev 17 år og regnede nok med at have Leo i lige så lang tid.
Jeg lover mig selv hver gang et af mine dyr bliver syge og skal aflives, at jeg aldrig får flere dyr, men jeg kan jo ikke undvære det liv de præger ens hverdag med.
dec 2006
Jeg kan godt forstå, at du er fortvivlet lige nu. Håber du får en god besked fra dyrlægen.
maj 2007
Lige nu er jeg lidt gal på min dyrlæge, han ved hvordan jeg er med mine dyr.
Jeg har lige talt med ham, men han er på kursus og kommer først hjem sent i aften, så jeg får først svar der, det kunne han da godt have sagt....grrrrr
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 153
Jeg håber det bedste men er det enden så se positivt på det (ved det er svært) men et godt liv har han haft..
mistede selv min han blev desværre kun 3½år så kender smerten men har lært at se positivt på det.
maj 2007
Han har bare trampet ind i mit hjerte og hans personlighed ville kunne mærkes når han ikke er her mere.
Han fylder så meget i hverdagen, så jeg vil konstant blive mindet om ham.
Bare man åbner en køleskabsdør og der ikke er nogen til at stå og skabe sig, det bliver mærkeligt.
Ingen til at putte sammen med mig om natten og ingen til at ligge og flyde ud på alle bordene...
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 153
det er hårdt som at miste et familie medlem..
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Jeg føler virkelig med dig, det er en svær situation at stå i.
Mit udgangspunkt er dog, at hvis der er flere dårlige dage end gode, så er det ikke et værdigt liv. Så hellere give dem en værdig død.
Jeg håber du får gode nyheder i dag! Pøj-pøj!
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Sikke en trist situation. Jeg krydser fingre og håber det bedste, det er vist desværre det eneste jeg kan gøre.
dec 2006
Så lakker det mod enden