{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Fabriks kat :) {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder jo på et stålværk, og der er jo rigtige mænd derude, eller hvad man nu skal kalde dem, i ved dem med en grov mund, sorte negle, aller helst med en cigaret hængende i den ene mundvige og selvfølgelig daggamle skægstubbe, for ikke at snakke om den gamle svedlugt, oliearoma og støv der hænger omkring dem.
Men der skal jo ikke meget til at bløde sådan nogle gamle hønisser op, og slet ikke når der er en lille fabrikskat med killinger... I kan tro der bliver nusset om disse katte, de har fået en fin trækasse fyldt med gamle klude, de har ovenikøbet fået gjort mormissen kælen, der står vand og mad til den og killingerne, både dåsemad og tørfoder og hvad der nu ellers falder af. Den røde af killingerne er allerede blevet afsat og nøøøøøj hvor jeg havde julelys i øjnene da jeg stod med denne her lille killing på en 7-8 uger, men det går ikke jeg har jo allerede en aftale med en anden lille killing jeg glæder mig til at få.... Og vil så sige at på trods af de ringe vilkår misserne lever under, så trives de små killinger, dog tror jeg mormissen trænger til en ormekur for hun virkede noget tynd over ryggen, og ja jeg kan jo ikke lade være med at tjekke deres helbred, men killingerne så i hvert fald tromletykke ud med en lækker tyk pels og store klare friske øjne..
Og man kan da ikke andet end blive lidt blød om hjertet når man ser sådan nogle garvede herre nusse og pusle om de katte smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fabriks kat :)
Kommentér på:
Fabriks kat :)

Annonce