{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Lopper igen igen {{forumTopicSubject}}

Argh, syntes snart vi har prøvet alt, min intet hjæler,
Frotline, spray hele lejlighede, på kattene med det, og den man tager i nakken på dem, med frontline..

Så prøvede vi at skifte mærke,
det var det der Advantage. Men de kommer igen, så gav vi den sidste tupe igår, på begge katte,

Så håber altså vi kan få fred for dem NU.. for det er da ved at være godt irriterende,

Nogen som har råd, til hvordan man kan hjælpe ens katte, hvis de blir ved? ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper igen igen
  • #1   7. nov 2007 Støvsug grundigt og smid posen ud bagefter. Vask sengetøj og luft dyner. Vask kattenes senge og andre steder de ligger.

    Håber I slipper af med dem.


  • #2   7. nov 2007 Prøv at søg på "Lopper" i forum, så kommer der rigtig mange gode og effektive råd.

  • #3   7. nov 2007 har i prøvet capstar??

    Det tager ihvertfald levende lopper....
    så er i så langt...


  • #4   7. nov 2007 Hvis du/i har muligheden for at tage kattene ud af lejligheden i 6 timer. så støvsug grundigt, vask sengetøj og tæpper mm. spray så med insektspray. ca. en time efter du har sprøjtet skal i støvsuge igen og smide posen ud. giv katten loppe middel, og støvsug så tit du kan i en uge, det er hvad der har hjulpet mig! husk lopper kan gå i dvale, så derfor kal der sprøjtes tit indtil de er helt væk!! håber det hjælper :O)

  • #5   8. nov 2007 Tak for rådet Birgitte ..

    Ja, vi tager kattene hjem til min mor i weekenden, så regner vi med at tag hjem lørdag, og gøre grundigt rent, .. Og håbe på det bedste, jeg køber noget trinol, eller hvordan det staves, og håbe på det hjælper..

    smiley .. og så tager vi kattene med hjem søndag aften .. smiley


Kommentér på:
Lopper igen igen

Annonce