{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Wood har fået skæl {{forumTopicSubject}}

Jeg havde Wood i bad idag, fordi han var blevet noget fedtet. Da jeg skulle fyntørre ham opdagede jeg, at han havde fået skæl. Det kan ikke være fordi alt shampooen ikke kommet ud, for det skyllede jeg utrolig grundigt, og der plejer ikke at være noget. Han får Royal Kanins maine coon foder, så det burde heller ikke være det. Nogen, der har nogle forslag til, hvad jeg kan gøre ved det?
Kh Mie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wood har fået skæl
  • #1   9. nov 2007 Min kat har også skæl, og har haft det i lidt tid. I starten troede vi også, at det var shampooen som ikke var skyllet odentligt ud, men vi tror ikke det er det, for vi skyllede ham rigtig godt. Vi har samme problem og ved heller ikke hvorden vi kommer af med det.

• #2   9. nov 2007 Fiskeolie smiley Et råd vi fik af dyrlægen...

• #3   9. nov 2007 Jeg synes faktisk, at de fleste tørkost-produkter indeholder for lidt fedt, og det går ud over huden og pelsen på katten. Prøv at give et tilskud af Efavet. Det skulle hjælpe.

Og så er for megen vask og især føntørring ikke det aller bedste. Jo mere man vasker og føntørrer, des hurtigere arbejder kirtlerne for at kompensere for udtørringen. Altså skruen uden ende smiley
    Jeg har katte på 10 år, der aldrig har været vasket, og deres pelse er bare så flotte. Vasken sørger de selv og vejrguderne for.

Kommentér på:
Wood har fået skæl

Annonce