{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

KatteGalleri.dk
KatteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 54304 Emner: 48 Svar: 226

Det nye stemmesystem {{forumTopicSubject}}

Vi forstår godt at mange brugere er irriterede over at stemmesystemet er lavet om og det er jo svært at gøre alle tilfredse.

Nogle af grundene til vi har lavet systemet om, er bl.a. at mange har klaget over de lave stemmer de nogle gange får og som trækker deres gennemsnit ned og andre har klaget over alle de høje fedte-stemmer folk uddeler, som gør at stemmerne bliver uretfærdigt fordelt. Derfor har vi valgt at gøre skalaen mindre, så et lavt tal ikke trækker så meget ned og dermed ikke ødelægger gennemsnittet alt for meget og sat begrænsning på "Ekstra høj"-stemmerne, så de ikke bare bliver uddelt til højre og venstre og dermed mister deres værdi.

Til orientering overvejer vi at give mulighed for at man selv kan vælge om man ønsker at få bedømmelser eller ej, men med dette går der lige noget tid før vi er klar.

Vi håber på jeres forståelse og at I giver det nye system en chance.

Med venlig hilsen
DyreGalleri.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det nye stemmesystem
  • #1   28. apr 2005 Så ville jeg spørge om man ikke kunne gøre sådan at hvis man FX vandt en udfordring at man så måtte få en EKSTRA HØJ mere smiley ?

• #2   28. apr 2005 Ja, eller hvis det er teknisk muligt..

At man får en "Ekstra høj" mere at give, når man har bedømt x antal katte. Eks 100..

Eller for at stemme i udfordringer?

Bare lidt strøtanker herfra smiley

• #3   28. apr 2005 "Systemskiftet" er nu en god ting, synes vi smiley

Før fik man vrede henvendelser, hvis man tillod sig at give 5 eller lavere til en kat. Alt under 7 var for nogle en fornærmelse. nu er man nødt til at tænke mere over sine bedømmelser.

Vi anser "Høj" for at være det "gamle" 7
    "Middel" er det "gamle" 5
    "Lav" er det "Gamle" 4

"Ekstra høj" anser vi for at være et 10-tal på den gamle skala, så vi slynger dem ikke ud i flæng.

• #4   28. apr 2005 Hej..
    Egntelig kunne jeg bedst lidt det gamle system.. men kan godt se det praktiske i at skalaen er blevet mindre nu.. for det var efterhånden ved at tage overhånd med det gamlesystem.. nå.. men jeg vænner mig så småt til det nye..

Jeg kunne dog også godt tænke mig at man evt. kunne tjene flere "ekstra lækker" point, ved nogle af de forslag der er blevet givet..

Sheila

Kommentér på:
Det nye stemmesystem

Annonce