905 visninger
|
Oprettet:
Hun kan bare ikke være renlig.. {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at være så træt af at min kat ikke er renlig.. Hmm, den tisser ikke på gulvet men den skider... Den skider ude i vores gang der hvor kattebakken står, og engang ímellem ude i vores vores bryggers.. Der har kattebakken også stået.. Kattebakken er fin og ren.. Hm, er bare ved at blive tosset i hovedet over det... Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre... Er der nogen der kender noget til det?? Og har nogen gode råd, selvom jeg sys jeg har prøvet at gøre alt..
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Har selv en kat der altid har skidt udenfor kattebakken, den tisser i den men det er også det, er så kommet af med problemet da jeg fik en løbegård som de nu går ud i og klare deres sager *s*
Men får et problem når jeg får killing, for så kommer kattebakken frem igen, og ved at Gizmo så vil gå i den og lave samme problem, da jeg har prøvet det før.
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 6 Emner: 8 Svar: 24
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Er hun neutraliseret?
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 6 Emner: 8 Svar: 24
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Du skriver du har prøvet næsten alt. Men ikke HVAD er det er, du har prøvet.
Hvis noget af det, du har prøvet, er skæld-ud eller straf, så kan det i sig selv forværre problemet.
Skideriet kan skyldes mange ting, hormonkuller, frustration, stress - en protest over et eller andet i hjemmet, der ikke fungerer for hende. Det kan også være noget fysisk der er galt.
Uanset hvad der er årsagen, så fortæller hun dig med sit skiden ved siden af, at der er noget galt.
Jeg synes bestemt, du skal tage en snak med dyrlægen (en dygtig dyrlæge med forstand på katte!) og samtidig bestille tid til neutralisation. Lad være med at vente for længe - dels har katten det ikke helt godt, når hun skider ved siden af, dels er det med at få problemet løst så hurtigt som muligt.
Neutralisation kan muligvis / sandsynligvis løse problemet. Og selvfølgelig må der også gøres grundigt rent på de steder i huset, hun har lagt lort, for så længe katten kan lugte det (og kattes næser kan lugte mere end menneskenæser) vil hun nok fortsætte.
Hun kan bare ikke være renlig..