{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mavelyde
  • #1   29. mar 2019 Elvis' mave siger lignende lyde, når han har dårlig mave, så giv den noget Zoolac. Hvis den har problemer med hårboller, så giv den malt. Elvis får begge dele for tiden for at holde alt i orden smiley

  • #2   29. mar 2019 Hun har ikke tynd mave, nærmere hård. Er Zoolac også til hård?:)

  • #3   29. mar 2019 Hej Camilla Jeg har lige hørt din Video - Jeg syntes det lyder som om din kat har ondt i maven. Tjek om den få drukket - + malt hjælper ved hårboller. Hvis den ikke bliver sig selv som den plejer at være, ville jeg gå til dyrlægen. Den skal ihvertfald drikke - prøv med dens ynglings mad. Tjek op på om den får tisset og lavet stort. Spiser den mus? eller andet i det fri?
    God bedring til hende smiley


  • #4   29. mar 2019 Har katten forstoppelse, så står den på Lactulose til børn.


  • #5   29. mar 2019 du er nød til at finde ud af om den har hård mave eller har problemer med at tisse
    tjek om den drikker

    hvis den har hård mave så kan actilax - fåes hos apotektet. katten skal have et par dråber om dagen. nemmest at give direkte i munden
    det virker på den måde at tarmene kommer til at virke igen. det er nemlig ikke nok at man får tømt tarmene. for så riskere man bare at problemet kommer igen
    havde en kat som fik det flere omgange indtil jeg fik actilax af egen dyrlæge
    og så er det ellers godt at få noget mere vand i katten. så vådfoder er godt

    hvis den ikke kan komme af med vandet. ja så er det akut dyrlæge



  • #6   29. mar 2019 Hun både drikker og spiser nu, inkl. Vådfoder. Hun har heller ingen problemer med at tisse.
    Hun har lige spurtet rundt efter en legetøjsmus i 20 min. Så hun er mere frisk nu smiley


  • #7   30. mar 2019 Hej Camilla smiley
    Det var dejligt at høre smiley
    Sjovt med katte at de kan virke helt nede for kort tid efter at være friske som en havørn . smiley


Kommentér på:
Mavelyde

Annonce