{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Endelig kom Garai hjem... {{forumTopicSubject}}

Tilbage i september for at være helt nøjagtig 3. september, reserverede min mand og jeg den smukkeste lille killing : Na´zyias Gyasi Garai. : http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17293

I går aftes hentede vi endelig vores lille skat og det hele er bare gået så flot. Som altid; går Na´zyias katte lige ind i flokken, som om intet var hændt...

Jeg ville egentlig blot lige dele min glæde med alle I andre katteelskere, som ved, hvor skønt det er, at få en lille ny hjem smiley

Til May-Britt vores fantastiske opdrætter, vil jeg på mine og Lars´ vegne gerne sige dig en stor tak, det er nu 4. gang, du beærer os med en af dine små og det er vi ovenud lykkelige for. Du skal have et stort knus og så glæder vi os til, at du besigter os i næste weekend smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig kom Garai hjem...
  • #1   16. nov 2007 Tak søde Jeanette.
    Ja, ved, at du også går og venter. Kan glæde dig med, at ´din smukke Gasira deltog i den vilde leg i går og at hun jo blot bliver smukkere og smukkere...suk....

Ja, er helt ved siden af mig selv, kan blot lade de små lege, tror nærmest, at de er ved at være trætte af at være under opsyn...

• #2   16. nov 2007 hehe uha den opsyn eller suk kig efter sine smukke katte kan de altså godt mærke.. hihi.. men super stort tillykke med familie forøgelsen.. jeg glæder mig os til at se hva for nogle små skabninger jeg får ud af min pige og forhåbligt med lige så lækker temper som Na'zyia og pt tegner det sig godt.. ;))

• #3   16. nov 2007 Tillykke endnu engang!

Hvor er det skønt, at vi får lov at beholde ham herinde. Glæder mig til at følge ham.

• #4   16. nov 2007 Angelce & Mai:
    Tak for jeres lykønskninger, han er så sød og så nem, det er ren fornøjelse :-))))))))

• #5   16. nov 2007 Nå, ja, Angelce:
    Jeg vil også håbe, at du kan mønstre et temperament som MBs katte, det er desværre ikke alle forundt, men hvis det tegner godt, så er du nok ikke gået helt galt i byen smiley

• #6   16. nov 2007 Stort til lykke til dig og Lars med den meget smukke Garai. Suk en smuksak. Og hvor er det dejligt at læse at han også bare er gået lige ind i flokken.

• #7   16. nov 2007 May-Britt S:
    Tak for det smiley Ja, det er skønt, når det går så nemt Den den bette trisser bare rundt og lader til at være godt tilfreds med sit nye hjem og sine nye søskende og Lars og jeg kan han også mægtig godt lide ;-)))))

• #8   17. nov 2007 Annette: Tak skal du have, ja, dejlig må være et godt ord til at beskrive ham med :-)))))

Og ja, syntes at ventetiden var lang, men han skulle jo lige "ordnes" først:-) Og sammenføringen går i øvrigt helt fantastisk, det er ikke til at forstå, at han arriverede torsdag aften kl. 19.30, man skulle tro, at han var født her :-))))

• #9   17. nov 2007 Annette:
    Ja, det er skønt også en lettelse, tænk hvis de var uvenner, det ville næsten ikke være til at bære...

Jeg tror nu, at den bette er lidt træt af mig og kameraet, var i hælene på ham hele dagen i går for at få billder til oprettelse af hans profil, så nu får han en kamerapause ;-))

• #10   17. nov 2007 Pernille H.

Er det Garai på dit profilbillede? Syntes nemlig ikke det ligner en 12 ugers killing, men derimod en voldsom stor kat! :0)

• #11   17. nov 2007 Ja, det er Garai, han er så 13 uger, men pænt stor, vejer jo også over 2 kg. Hvis du kigger på hans profil, så er det også hans nye profilbillede. Hvis du så ham rigtigt, synes jeg nu, at han ser meget lille ud, i hvert fald, når han står ved siden af vores Elo, som er ret stor smiley

• #12   17. nov 2007 Pernille.

Jeg syntes nemlig at jeg kunne genkende billedet fra Garai´s profil, men han ser godt nok mega stor ud!

Gad vide hvor store mine bette nus er blevet, når jeg henter dem. Jeg husker dem jo som værende lille bitte!

• #13   17. nov 2007 Ja, det er rigtigt, men han fik sådan et lidt træt udtryk til sidst og blød som jeg er, så har jeg gemt kameraet væk for en stund smiley

Lilleskatten har i øvrigt sovet hos sin far i nat, så det er spændende om vi har fået den første far-mis?....Men. men, det troede vi også om Faruq og det må siges ikke at holde stik smiley

Kommentér på:
Endelig kom Garai hjem...

Annonce