{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
303 visninger | Oprettet:

Fantastisk Aften Igår! {{forumTopicSubject}}

Ja som nogle af jer ved har vores kat Balou haft lidt sociale problemer hjemme hos os og virket bange for os - men det er gået over =)

Jeg sad på gulvet igår aftes og da han kom frem gik han over til mig og begyndte at spinne og ville kæles hele tiden - og senere da jeg lå på sofaen kom han op til mig og lagde sig til at sove på min arm =)

Så vil gerne sige tak til alle de gode råd jeg fik fra jer herinde - =)

Nu er han blevet en rigtig hyggemisser =)!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fantastisk Aften Igår!
  • #1   17. nov 2007 Nu har jeg ikke være med på rådvognen smiley

Men hvor er det dejligt at høre Balou har fået tillid til dig, og der er da ikke noget bedre end en spindende kat der ligger hos en *Ss*

• #2   17. nov 2007 LOL!

Er ked af det hvis mit råd har givet dig/jer øm rumpe(r), men er rigtig rigtig glad for at høre at det går godt med Balou! :0)

• #3   17. nov 2007 ja jeg har jo heller ikke givet råd eller noget men det er da dejligt og høre smiley

• #4   17. nov 2007 Morten.

Sidder lige og tænker. Det er da ikke så mange dage siden du oprettede den første tråd! Det gik da stærkt! :0)

Er rimlig ny herinde, men er virkelig positiv overrasket over folks hjælpsomhed! !

Jeg tror alle, der var med i den første tråd, er enige med mig i at det er skønt, at du giver en tilbagemelding!

Forsat god fornøjelse med Balou!

• #5   17. nov 2007 Hvor er det dejligt med din tilbagemelding Morten. Og skønt at du/I var så hurtige til at tage imod råd og følge dem. Og jeg er lykkelig for at de råd jeg/vi gav, kunne hjælpe jer på vej. Jeg er sikker på, at du selv med glæde giver disse råd og din forståelse videre til andre i samme situation.

Jeg glæder mig meget over at der nu er idyl i hjemmet. Godt gået!

• #6   17. nov 2007 Mai T

Nej det er rigtigt - Det er ikke mange dage siden jeg lavede den første men har fulgt de råd jeg fik og det har båret frugt =)

May-Britt

Det var da det mindste jeg kunne gøre =) Og ja er da bare super skønt =)

• #7   17. nov 2007 Dejligt at katten har fundet ud af, at I ikke er farlige, og nu viser jer tillid. Det er jo som at få et godkendt-stempel af katten. Det fornemste "stempel" en katteejer kan få. Tillykke.

• #8   17. nov 2007 Morten.

Var lige inde og give ham en høj!

Spiser han godt nok? Grunden til jeg spørger, er at jeg på et af billederne kan se at kattebakken står lige op af mad/vandskålene. Det siger eksperterne herinde er et "no go!", da kattene er meget renlige dyr!

• #9   17. nov 2007 Mai T

Ja han spiser hele tiden - Han spiser alene på en aften 10 gange små portioner - og ja kattebakken står tæt på men det var fordi vi havde en del uheld med ham i starten så vi satte den der men den er blevet rykket igen =)

Kommentér på:
Fantastisk Aften Igår!

Annonce