{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Bolle-tyven slår til igen {{forumTopicSubject}}

min mor bagte boller i her i eftermidag. store dejlige boller

de blev prøvesmagt
men da vi havde lagkage blev de fleste lagt i fryseren. dog blev der taget nogle fra. de var pakket ind i en brødkurv.
men her til aften vælger vi at smide dem i fryseren.

så her for kort tid siden skulle jeg lige op på 1 sal med noget aftensmad til Pyrus - han gider ikke at spise sammen med de andre

og hvad ligger der her?
ja I gætter aldrig.
En bolle - en bolle som ligner en som har haft besøg af en mus.... smiley

Og så ved jeg godt hvem der har været på spil... nemlig KALLE

så han har været i brødkurven, snuppet en bolle (den er vel 12 cm i diameteren) og har slæbt den med på 1 sal, hvor han så rigtig kan hygge sig med den

lige nu sidder han så her i stuen og spiser videre på sin bolle. den lille tyveknægt

mor kunne hellere ikke helt forstå for hun havde gemt 8 boller, men da hun skulle putte dem i posen ja så var der kun 7....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bolle-tyven slår til igen
  • #1   4. maj 2019 I min barndom havde vi en kat der stjal chokoladescones!
    De måtte opbevares i en slukket miniovn ellers var de mere eller mindre spist i løbet af natten/dagen smiley
    Katten vidste ikke, at den ikke måtte få chokolade og hun blev da også 15 år smiley


  • #2   4. maj 2019 Sjovt smiley Hvor er han fræk din Kalle smiley
    Vi havde engang vores nabos kat liggende under vores fugle fodrebræt, og spise brødkrummer - den var også vild med brød. smiley


  • #3   4. maj 2019 Han har da gemt til jer andre når han kun har snuppet en bolle. Sød kat . smiley
    Din mor må vist hellere til at bage lidt ekstra fremover .


  • #4   4. maj 2019 Ha ha han minder på mange områder om Galateia. Hun stjæler også fra brødkurven, endeskiver osv. smiley

  • #5   4. maj 2019 det sjovt var faktisk at vi slet ikke kunne se at han havde været i brødkurven.

    han er lidt fin på den. For man spiser kun hjemmebag. Det kan være både boller og kage. han får lagkage til sin fødselsdag i august. Og hjemmebage boller
    det ser faktisk rigtig sjovt nu for lige så snart at han kan lugte at vi bager så kommer han. Og så ved han godt hvor de plejer at stå
    men det er første gang at jeg har oplevet at han er gået på 1 sal. men selvfølgelig så er han lidt i fred for os når han gør det... Kida gør det gerne når hun har fanget en fugl. det kan være at det er der fra han har lært det

    men her er bevismatrialet


    profilbillede
Kommentér på:
Bolle-tyven slår til igen

Annonce