Bolle-tyven slår til igen Bolle-tyven slår til igen
min mor bagte boller i her i eftermidag. store dejlige boller
de blev prøvesmagt
men da vi havde lagkage blev de fleste lagt i fryseren. dog blev der taget nogle fra. de var pakket ind i en brødkurv.
men her til aften vælger vi at smide dem i fryseren.
så her for kort tid siden skulle jeg lige op på 1 sal med noget aftensmad til Pyrus - han gider ikke at spise sammen med de andre
og hvad ligger der her?
ja I gætter aldrig.
En bolle - en bolle som ligner en som har haft besøg af en mus....
Og så ved jeg godt hvem der har været på spil... nemlig KALLE
så han har været i brødkurven, snuppet en bolle (den er vel 12 cm i diameteren) og har slæbt den med på 1 sal, hvor han så rigtig kan hygge sig med den
lige nu sidder han så her i stuen og spiser videre på sin bolle. den lille tyveknægt
mor kunne hellere ikke helt forstå for hun havde gemt 8 boller, men da hun skulle putte dem i posen ja så var der kun 7....
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
De måtte opbevares i en slukket miniovn ellers var de mere eller mindre spist i løbet af natten/dagen
Katten vidste ikke, at den ikke måtte få chokolade og hun blev da også 15 år
mar 2019
Følger: 7 Følgere: 235 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 625
Vi havde engang vores nabos kat liggende under vores fugle fodrebræt, og spise brødkrummer - den var også vild med brød.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Din mor må vist hellere til at bage lidt ekstra fremover .
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 806 Katte: 20 Emner: 117 Svar: 7.351
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
han er lidt fin på den. For man spiser kun hjemmebag. Det kan være både boller og kage. han får lagkage til sin fødselsdag i august. Og hjemmebage boller
det ser faktisk rigtig sjovt nu for lige så snart at han kan lugte at vi bager så kommer han. Og så ved han godt hvor de plejer at stå
men det er første gang at jeg har oplevet at han er gået på 1 sal. men selvfølgelig så er han lidt i fred for os når han gør det... Kida gør det gerne når hun har fanget en fugl. det kan være at det er der fra han har lært det
men her er bevismatrialet
Bolle-tyven slår til igen