{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.819 visninger | Oprettet:

hvad gør jeg?? hjælp til øremider.. {{forumTopicSubject}}

ja som sagt har vi jo oliver der skal kastereres på mandag ...

vi står og skal flytte .. og alene kasterationen koster 790 kr..
han har øremider og det skulle jo gerne behandles ..
men jeg var helt ærligt i chok ... 1000 kr for at rense ører ... wauu...
den udlægning har vi ikke lige råd til pt..

er der noget vi kan gøre for at mindske dem eller måske helt få løst problemet ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad gør jeg?? hjælp til øremider..
  • #1   26. nov 2007 hvor slemt står det til ?

Jeg har før fået dråber til at dryppe i .... Og så har dyrlægen lige renset dem lidt ... Men 1000 kroner - det har jeg aldrig været ude for...

• #2   26. nov 2007 det er pænt slemt .. han miaver en del ...

nej jeg var ved at falde ned af stolen af chok ..

hvad er det for nogle dråber du fik ???

• #4   26. nov 2007 Syntes godt nok også at det lyder dyrt, men hvis han går og miaver, fordi det gør ondt, er I jo nød til at behandle ham for det med det samme...

Evt. kan det jo være, at I kan lave en afdragsordning med dyrlægen, så I betaler noget nu, og resten til januar...Atlså ved det ikke...for har ikke været ude for det, men kender andre der ved vores dyrlæge har fået lov til det...??

• #6   26. nov 2007 tusind tak for rådene ...

jeg har selv været inde og rense .. og min mor sagde jeg skulle prøve med lidt olie ..så det gjorde jeg ..

jeg må smutte på apoteket og snakke med dem .. for pengene er der ikke før tidligst februar..

men tak igen .. smiley fra føsdags-"barnet" lol

• #7   26. nov 2007 Tror det var fucidin vi fik - det er noget siden ....

• #8   26. nov 2007 "og alene kasterationen koster 790 kr.." Det er jo ingenting :S Hos min dyrlæge koster det 1.000 kr bare at få en rotte kastreret

Er der ikek en anden dyrlæge du kan spørge omkring det med øremider?

• #9   26. nov 2007 jeg hørte en anden dyrlæge om det med kasteration .. der tog de også 1000 for det ..

så jeg tør ikke tænke hvad de så tar for behandling af øremider ..

• #10   26. nov 2007 Hvis katten har smerter, kunne det tyde på at miderne er i gang med at forårsage en betændelse...og behandles denne ikke i tide, kan du risikere at din kat får problemer med balancen fordi nerverne tager skade. Du må kunne aftale en afdragsordning med dyrlægen. Husk at katte først giver udtryk for smerte, når det virkelig gør ondt.

Camilla

• #11   26. nov 2007 Har ikke så meget forstand på mider i ørene (heldigvis)
    men det lyder som om han har ondt..
    Når man anskaffer sig et dyr må man regne med at komme af med penge for at behandle dem, også selvom pengene ikke lige er der..
    Men kunne du evt. ikke "bare" få behandlingen for miderne, og så få ham kastareret i februar?? (som ovenikøbet er billigt med 790 kr)

• #12   26. nov 2007 Hvis du har fået af vide at det vil koste 1000 kr. at få ordnet din kats øre og det IKKE er incl. neutraliseringen, så er der jo noget vanvittig galt, ikke med prisen, men med din kats øre. Det lyder som om angrebet er så slemt, at din kat skal i nakose, ellers vil det jo ikke være den pris! Det lyder bestemt ikke som noget du skal begynde at behandle selv!

• #13   27. nov 2007 det kan desværre ikke vente med kasterationen da jeg har en hunkat osse ..

så man må vælge ..

han miaver kun når jeg har renset hans ører ..det er ikke i hverdagen...

• #14   27. nov 2007 NeHeH - du kan sætte hunkatten på p-piller til du har råd til at få ham kastreret? Skulle jeg vælge ville jeg også få ordnet ørerne først.
    Men prøv da lige med frontline og se hvordan det går. Når det nu kun er når du roder i hans ører det er slemt.
    Har du Spurgt dyrlægen hvorfor det er SÅ dyrt? :o)

• #15   27. nov 2007 Ja, så må du vælge det, som er sygdomsrelateret og få hans ører ordnet og sætte din hunkat på p-piller, indtil du har råd til neutraliseringen.

Til lykke med fødselsdagen i øvrigt, jeg havde nok ønsket mig penge til dyrlægen.

• #16   27. nov 2007 hvis jeg skulle sætte johanne på p-piller ville de havde en udskrivning på 500 til undersøgelse .. det kunne jeg selvfølgelig vælge ...

og nej det er ikke såen at jeg ikke vil det bedste for mine dyr ..

det er sku bare ikke altid let ..når man ikke er milionær..

• #17   27. nov 2007 NeNehH - Tillykke.
    Og a'hvad vil de have???
    Mine kat har da bare fået piller når de kom i deres første løbetid? (Og er så siden blevet steriliseret) :o)

Og nej, det er sgu træls med de penge. Jeg sætter selv penge af hver måned på min opsparingskonto så jeg har penge til netop dyrlægeregninger osv :o)

• #18   27. nov 2007 ja ...

jeg ville også gerne ha råd til det hele men sådan er det jo ikke når man er på kontanthjælp ...

nå off topic...

tak for rådene .. jeg stopper debatten her ...

• #19   27. nov 2007 madolie kan tag det. og renst efter med en vatpind. i et par dage

• #20   27. nov 2007 Kirsten - aaah, har nu kun hørt skidt om at gøre det med madolie. Samme som kamiliethe til at rense øjne.

Så tror jeg mere på frontline!

Kommentér på:
hvad gør jeg?? hjælp til øremider..

Annonce