Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kravler op af benene
  • #1   27. nov 2007 det der gjorde min også, det gør noget så ondt, men er nu ret komisk på samme tid. er sådan noget de viser i hjemmevideo på tv. Jeg kan desværre ikke rigtig hjælpe dig, min holdte op af sig selv, han er godt nok også blevet forskrækket nogle gange npr vi har givet et srig fra sig... Desværre

• #2   27. nov 2007 Klip spidsen af kløerne,det gør det sværere at få fat til at kravle op og ellers tag en forstøverflaske med vand i og sprøjt den i hovedet,når den kravler op,sig samtidig "NEJ" i en skarp tone.
    Så kan du på sigt nøjes med at sige "nej" og så mister den hurtig interessen.
    Hold øje med hvornår den sidder på spring til at kravle op ad benene og stå klar med vandsprøjten.

• #3   27. nov 2007 Anne-Dorthe K.

Den vane har Malou også, især når der er mad i farvandet! :0)

Det eneste I kan gøre er at "hvæse" af killingen og straks sætte den ned! Kan I nå at se, at den gør klar til at ville klatre op af jeres ben, så sig "nej" og ros den når den undlader at klatre!

Min mand bruger (desværre!) at klappe sig på låret eller brystet, for at tilkendegive at Malou selv skal kravle op. Den går bare ikke, hvis man slet ikke vil have killingen til at kravle op - da katte ikke kan skelne mellem, hvornår vi syntes det er i orden og ikke syntes. Det er enten eller!

• #4   27. nov 2007 Vi har også prøvet det med vandflasken.. Eller det gør vi stadig.. Og det bryder den sig slet ikke om. Måske man bare skal give det lidt tid.

• #5   27. nov 2007 Cazzandra (5kg.. av!) gør det også hvis der er god mad højere oppe end missehøjde smiley Syns det er lidt sødt... Men hun bliver bare sat ned på gulvet med et "nej" og så gør hun det ikke mere lige der... ind til næste gang der er lidt lækkert mad. Tror bare det handler om at være stædig hvis man skal lære dem at de ikke må. Gør nu ikke mig så meget at hun har den vane/uvane smiley

• #6   27. nov 2007 Altså så længe vi har Cowboybukser på.. Gør det ikke så ondt når hun hopper op.. Men uden.. Så gør det AV

Kommentér på:
Kravler op af benene

Annonce