Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan klipper man killingens klør??
  • #1   28. nov 2007 det gør man ik

• #2   28. nov 2007 Hvilken farve har kløerne? Det er nemmest hvis katten har hvide kløer, så kan du nemlig se hvor langt du kan klippe ned. Jeg har en speciel negleklipper til kattens kløer. Jeg tror at det er ret svært at gøre det med et alm. negleklipper.
    Mine katte har hvide kløer, så det er nemt at se hvor langt man kan klippe ned, og derfor kan jeg gøre det selv. Hvis du er i tvivl om hvor meget du kan klippe af dem, synes jeg at du skal få dyrlægen til at hjælpe dig (demonstrere det) når killingen skal vaccineres første gang (hvis den ikk er det allerede). Det er meget uheldigt hvis du 'kommer til' at kilppe for meget af killingens negle...

Mvh Sabrina

• #3   28. nov 2007 Jeg plejede at klippe killingekløer med en 3-i-1'er. Det fungerede fint. Alle mine katte har haft hvide kløet. De har kun fået klippet spidsen.

• #4   28. nov 2007 Linda - Ja, det kan det være. F.eks. kan man ikke tage på udstilling medmindre kattens kløer er klippede.

• #5   28. nov 2007 Det er nok forskelligt fra kat til kat. Mange indekatte får lange negle da de jo ikke klatrer i træer osv. som udekatte kan.

• #6   28. nov 2007 er det ikke sikrest at købe sådan en katte en??

• #8   28. nov 2007 så fik jeg købt en... gav 69 kr ude i dyrecenteret, og det lykkedes næsten uden problemer mangler lige en pote han ville ikke sidde stille til den sidste

• #10   28. nov 2007 Jeg klippede Milton kløer fordi de: a. var så spidse at han hang fast i alt, sengetøj, legetøj, kradsetræ, etc. og b. fordi at sådan en bette spirrevip laver ikke så mange kradsemærker på en selv med spidserne klippet.

Og - det kan godt være det ikke er nødvendigt, gør det f.eks. normalt ikke på mine voksne katte.. Men det skader heller ikke katten at man lige tager spidserne - det er jo på ingen måde hele neglen man klipper :o)

• #11   28. nov 2007 og når jeg gør det - tager jeg kun dem på forreste poter.

Har længe brugt en 3-i-1'er, men har netop købt en til katte, med stop klap i weekenden til en halvtredser.

Kommentér på:
hvordan klipper man killingens klør??

Annonce