{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

Nogen som er gode til at læse øremærker {{forumTopicSubject}}

faldt over dette indlæg på fb
https://www.facebook.com/Arkensdyr/photos/pb.201734263191269.-2207520000.1558115320./2524723227559016/?type=3&theater


en dyrlæge har fået en kat ind som desværre er død
men de kan ikke læse øremærket

har selv prøvet

mit bedste bud: M-B17 og så er jeg i tvivl om det er 6 eller 8


hvad med jer?

kan dog ikke forstå hvorfor det er så svært. og da slet ikke når dyrlægerne har koder til at komme ind på registerne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen som er gode til at læse øremærker
  • #1   17. maj 2019 De skal bruge koden i kattens øre for at kunne finde ejer.

    Koden til registeret er jo en helt anden snak


  • #2   18. maj 2019 jep det kender jeg alt til. 6 år på internat så har jeg "hygget" mig tit med spændende øremærker. vi havde så koder til de to registere

    nu kan jeg ikke huske hvilket det er af dem, hvor man faktisk ikke behøver at have hele øremæket. men det er smart.

    håber dog at de finder ejeren. selvom at det er en trist besked de skal have


  • #3   18. maj 2019 jeg har faktisk fundet ejere til alle de katte vi havde inde dengang.
    sjoveste var når katten havde været væk i længere tid. folk bliver så glade

    men oftes var problemet at folk "glemmer" at omregistere deres kat, når den får nyt hjem.
    vi måtte så bare sige at hvis folk ikke kunne huske hvem de havde givet deres kat til, ja så var det altså dem som stod som ejer, og dem som skulle tage ansvar.


Kommentér på:
Nogen som er gode til at læse øremærker

Annonce