{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Da Giffie kom! {{forumTopicSubject}}

ja hej alle sammen.
jeg ville gerne fortælle om dengang jeg fik Giffie, min kat. altså det er ikke min men vores i min familie.
ja... altså min mors kæreste havde været ude og hente min søster, som arbejder ude på en gård. (cirka en uge før dette havde vi passet en kattekilling som kom der ude fra, og som min mormor og morfar skulle have) så vi vidste der var killinger derude! min mors kæreste og min søster kom ud i køkkenet, og min mors kæreste holdte en papkasse med en sprøjte på. min mor spurgte om han havde købt en sprøjte, emn så åbnede han papkassen, og ud kom lille Giffie. først tænkte min mor på at kalde hende Fidíbus, fra filmen Fidibus. men ej... det virkede nu ikke rigigt :b vi havde jo haft en kat som hed Giffe, emn som blev aflivet pga. brok. min mor var overbevist på den den skulle hedde Tudefjæs (altså Giffie). Næste dag da min mor kørte mig og min anden søster i skole sagde hun ,,der er forresten noget jeg blir' nød' til at fortælle jer...'' jeg blev vildt bange, jeg troede der var sket noget! så sagde min mor ,,Giffie skal kaldes Tudefjæs når hun miaver'' pyyh, tænkte man bare! Giffie, er nærmest kendt for sit ufattelige DUMME miauuuuu.. men hva så? vi blev da glade for hende :b undtagen én i familien tror jeg ...

- GAFFE! han er nu lidt irriteret over hende, fordi hun hele tiden skal hoppe på ham. Gaffe kommer med et tørt -miaaa-a-aa-uu-h!! og så tager han poten på hendes hoved og skubber hende nærmest væk, haha. det er lidt sødt. han opdrager mens vores puddelhund løber efter Giffie, når vi siger ,,ta' hinde så, Blackie!'' ja, det er sødt! hehe <33

Men ja. det var så historien om dengang vi fik Giffie, og hvordan hun nu har det her (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Da Giffie kom!
Kommentér på:
Da Giffie kom!

Annonce