{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

utroligt men sandt 3 syge katte {{forumTopicSubject}}

som om jeg ikke har andet at lave
så har jeg pt 3 syge katte

Tvillingerne har et dårlig øre - vildt nok samme øre på begge katte.
for 1 år siden fik de begge to fjernet 1 hjørnetand. vildt nok samme tand hos begge katte. de er godt nok tvillinger......
jeg ved ikke hvad det er de har, men de er på pencillin og får øredråber 2 gange om dagen
Muddi blev efterfølgende snottet. ikke ualmindeligt når de har været ude i byen (hos dyrlægen)

nå så for det ikke er løgn så er Kida nu også blevet snottet. så i de sidste 3 dage har hun lignet en som er døden nær - næsten
hun spiser helt fint og drikker. men hun kan ikke lide at nyse.
hun er dog vendt så allerede i dag er hun begyndt at lege lidt igen
eneste problem er at Fie ikke kan forstå hvorfor Kida ikke er efter hende... så gruer lidt for at hun bliver forskrækket når Kida nu er klar igen.

men for f... hvor bliver man træt. jeg hører jo hver gang der er noget galt med kattene. og når de så er syge ja så hører jeg det hele. så hver gang Kida går ja så vågner jeg

trænger til ferie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utroligt men sandt 3 syge katte
  • #1   24. maj 2019 Ja det er sgu anstrengende!
    Hvis de ikke er vaccinerede, så har du nok fået en omgang katteinfluenza med hjem og jeg er ked af at sige det, men så står du med en epidemi om få dage.

    God bedring til alle smiley


  • #2   24. maj 2019 Stakkels dig - og dine katte smiley smiley
    Ferie er jo nok ikke forude - hvad gør du der? passer din forældre så alle dine dejlige katte?

    Rigtig god bedring til alle dine katte - håber ikke det udviklere sig til en epidemi. smiley smiley smiley


  • #3   24. maj 2019 God bedring med kattene. Desværre er sådan en omgangssyge ikke usædvanligt i større katteflokke. Virus er jo oftest luftbåren. Vi har selv været der i vinters med 14 syge katte på skift.

  • #4   24. maj 2019 jeg regner da også med at det tager turen rundt.Fie og Cinnamon er nemlig startet i dag. bare sådan med lidt løbe næse. og lidt nys

    men Kida er heldigvis allerede ved at være over det igen
    Muddi er også rask når det kommer til nyseriet. han har stadig nogle dage med øredråberne.
    jeg har dog prøvet det som var værre. for nogle år siden var jeg også heldig at få influenza med hjem fra dyrlægen. men det var den mere alvorlige slags.
    det kostede 18 ude af 19 katte en uges tid med pencillin
    Og så måtte den ene kat, speedy. indlægges.han blev efterfølgende kronisk snottet. DET var altså ikke særligt lækkert.
    te
    på internattet havde vi faktisk en tur 2 gange om året. Og selvom at alle kattene var vaccineret.
    DERFOR giver jeg ikke meget for vacciner. har da også prøvet at købe en fuld vac. siameser. for så 2 uger efter at stå med en totalt snottet kat, som måtte på pencillin. pga influenza. bare fordi han kom fra sjælland så han var ikke vant til de typer på fyn

    jammen jeg har skam hele dagen til at lege sygeplejske. kun mandag, onsdag og fredag skal jeg lige bruge 3 timer med dialyse, så har jeg ikke andet som binder mig
    er heldigvis førtidpensionist, så har masser af tid


  • #5   24. maj 2019 det sjove er at Babs var med hos dyrlægen, men han nyser ikke - heldigvis

    men kan så sige at pencillin ikke virker,så det er bare noget som skal overstås.


  • #6   24. maj 2019 glemte helt: på internattet var det helt sikkert at kattene var snottet når vi skulle have åben-hus op til jul
    lige så sikket som amen i kirken.....


  • #8   25. maj 2019 Ja det da typisk at kattene var syge når de skulles vises frem til åbent hus... smiley smiley

  • #9   25. maj 2019 rigtig hyggeligt....
    næææ sikke en fin lille mis - og så har man bare snot i hele hovedet smiley

    heldigvis er min lille omgang af snotnæser en hurtig en af slagsen


Kommentér på:
utroligt men sandt 3 syge katte

Annonce