Et lille Juleeventyr Et lille Juleeventyr
Et lille Juleeventyr (Som er virkelighed)
Onsdag aften sad vi som sædvanlig og hyggede os inde i stuen, da vi pludselig kunne høre en kat udenfor miave helt vildt højt og skingert - som kun killinger kan gøre det...
Vi skyndte os ud og lige uden for vores hus kom den sødeste lille killing rendende.. Den var drivvåd så vi skyndte os at tage den med ind i varmen...
Jeg var lidt spændt på hvordan Kampvogn - min voksne hankat - ville reagere, men han var blot lidt nysgerrig.
Vi snakkede om hvad vi skulle gøre, for jeg var overbevist om den jo måtte have et hjem - jeg kunne ikke tro at nogle mennesker kunne være så ondskabsfulde at lukke en lille mis direkte ud i døden med vilje.
Vi besluttede at vi ville lave nogle sedler og hænge op rundt om i byen (vi bor i en lille by) hvilket vi gjorde.
Vi har endu ikke fået nogen opringninger og jeg har kigget rundt omkring for at se om der skulle være nogle opslag med folk der stod og manglede deres killing, men uden held.
Ud over det kan vi se at der i den lokale Brugs hænger flere opslag med folk der har fundet hjemløse killinger, så det tyder på at nogle forfærdelig mennesker blot har lukket dem ud med vilje
Min kæreste og jeg er enige om at vi meget gerne vil beholde den lille mis - vi har længe snakket om at Kampvogn ville have godt af noget selskab, men vi vidste ikke hvordan han ville reagere på en lille ny, men nu lader det til at "skæbnen" har sørget for det.
Jeg har besluttet at jeg i morgen fjerner mine opslag, for når folk ikke har henvendt sig efter 3 dage eller gjort noget for at finde deres killing fortjener de efter min mening ikke at få den igen.
Så nu lader det til at familien er blevet udvidet med et medlem.. Jeg ser den lille mis som en julegave til mig selv
Jeg håber vi alle lever lykkeligt til vores dages ende...
Glædelig Jul og Godt nytår til jer alle
Knus herfra
Heidi
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Katte: 9 Emner: 10 Svar: 89
Håber den lille mis er tilfreds med at bo ved os, men det lader det nu til - hun kan allerede bruge bakken og spiser godt - så det er da gode tegn..
Har dog et sprøgsmål - hun fiser helt vildt - eller prutter - kald det hvad i vil - hvad kan det skyldes?
Og hendes afføring er en smule tynd...
Hendes mave er også sådan lidt oppustet - hvilket jeg tænkte måske kunne være pga orm, men kan det være andre ting?
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
feb 2006
Nu får hun killingefoder, men Kampvogn spiser det også bare.. Det smager åbenbart bedre end voksen foder
jun 2007
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 26
Tillykke med hende.
mar 2006
Følger: 27 Følgere: 24 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 116
feb 2006
Jeg skal alligevel have hende vaccineret osv så kan de jo lige kigge hende efter samtidig
feb 2006
jun 2007
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
santie
misteltoe
angel
spirit
feb 2006