843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Et lille Juleeventyr Et lille Juleeventyr

Et lille Juleeventyr (Som er virkelighed)

Onsdag aften sad vi som sædvanlig og hyggede os inde i stuen, da vi pludselig kunne høre en kat udenfor miave helt vildt højt og skingert - som kun killinger kan gøre det...

Vi skyndte os ud og lige uden for vores hus kom den sødeste lille killing rendende.. Den var drivvåd så vi skyndte os at tage den med ind i varmen...

Jeg var lidt spændt på hvordan Kampvogn - min voksne hankat - ville reagere, men han var blot lidt nysgerrig.

Vi snakkede om hvad vi skulle gøre, for jeg var overbevist om den jo måtte have et hjem - jeg kunne ikke tro at nogle mennesker kunne være så ondskabsfulde at lukke en lille mis direkte ud i døden med vilje.

Vi besluttede at vi ville lave nogle sedler og hænge op rundt om i byen (vi bor i en lille by) hvilket vi gjorde.
Vi har endu ikke fået nogen opringninger og jeg har kigget rundt omkring for at se om der skulle være nogle opslag med folk der stod og manglede deres killing, men uden held.
Ud over det kan vi se at der i den lokale Brugs hænger flere opslag med folk der har fundet hjemløse killinger, så det tyder på at nogle forfærdelig mennesker blot har lukket dem ud med vilje smiley

Min kæreste og jeg er enige om at vi meget gerne vil beholde den lille mis - vi har længe snakket om at Kampvogn ville have godt af noget selskab, men vi vidste ikke hvordan han ville reagere på en lille ny, men nu lader det til at "skæbnen" har sørget for det.

Jeg har besluttet at jeg i morgen fjerner mine opslag, for når folk ikke har henvendt sig efter 3 dage eller gjort noget for at finde deres killing fortjener de efter min mening ikke at få den igen.

Så nu lader det til at familien er blevet udvidet med et medlem.. Jeg ser den lille mis som en julegave til mig selv smiley

Jeg håber vi alle lever lykkeligt til vores dages ende...

Glædelig Jul og Godt nytår til jer alle

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et lille Juleeventyr
Kommentér på:
Et lille Juleeventyr

Annonce