{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Vores elskede Sylvester er død... {{forumTopicSubject}}

Desværre døde vores højt elskede Sylvester igår!
Han fik et pludseligt hjertestop og derfor var der desværre intet at stile op! Han nåede kun at blive 1 1/2 år... Vi savner ham allerede meget for han var vores lille baby! Men midt i al sorgen har vi endnu et problem... Vi har en anden kat, som vi er bange for bliver for ensom og ked af det! Men han er meget speciel og kan ikke med andre katte end vores højt elskede Sylvester! Har i nogen erfaringer/råd til hvad vi skal gøre? Hvad vi kan forvente der sker med vores nu ensomme kat?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores elskede Sylvester er død...
  • #1   8. dec 2007 Jeg vil gerne vise min medfølelse. Hvor er det dog sørgeligt for jer.

    Havde I jeres anden kat, før I fik Sylvester? Så skulle man umiddelbart tro, at han også vil kunne have det godt med en killing.


  • #2   8. dec 2007 Nej vi fik Sylvester først! Den anden er en vi fik/passer for 6 måneder siden! Og nu er den jo så alene... Men vi tænker mere på om den vil føle sorg over at være alene pludseligt! Vi savner jo alle lille Sylle!

  • #3   8. dec 2007 Må jeg spørge om den kat i har tilbage har fået lov til at tage afsked med sylvester?

    Jeg er ked af at hans liv skulle ende så pludseligt, det er aldrig rart, sender min dybeste medfølelse til Jer.

    Hvor ved du fra han ikke vil acceptere andre katte? Det er ikke sikkert han vil de første dage, men de plejer nu hurtigt at acceptere en ny legekammerat.



  • #4   8. dec 2007 Potekram herfra smiley

  • #5   8. dec 2007 Jeg ved ikke hvad du mener med afsked...? Men han fik lov til at snuse til Sylvester, men vi er ikke helt sikre på, han forstod at han død?

    Det ved vi fra hende som havde den anden kat før vi fik den... sylvester var den eneste han lærte at omgåes!

    Tak for jeres medfølelser.


  • #6   8. dec 2007 Det var det jeg mente. Om han fik lov til at se at Sylvester ikke var levende mere.

    Det kan nu alligevel godt være at han vil acceptere en lille ny killing. Det er ikke alle katte der passer sammen i sind men som regel vil en ældre kat opdrage på den lille nye, så de kan omgås hinanden.


  • #7   9. dec 2007 Ej, hvor trist med Sylvester :o(

    Jeg var ude for lidt af det samme for nogle måneder siden. Min ene kat blev kørt ned, og hun efterlod sig en bror herhjemme på 4 år. Han fik lov til og snuse til hende efter hun var død. Han hvæsede og miavede meget af hende, og jeg tror ikke at han kunne forstå, at hun ikke svarede tilbage.

    Efterfølgende var han meget deprimeret. Jeg kunne kun få lidt vådmad i ham om aftenen, han miavede meget og var ekstremt kælen.

    5 dage efter fik vi en killing til ham. Det var vi rigtig spændte på da han overhovedet ikke kan lide andre katte. Når han ser en anden kat udenfor, når han slet ikke og have stirre konkurrence før han løber efter katten.

    Efter 2 dage kunne vi have dem sammen når vi var hjemme. Efter 4 dage var de sammen om natten og efter 7 dage var de også sammen når vi ikke var hjemme.

    Det tog ham godt nok ca. 14 dage og komme over sin depression, men der gik ikke lang tid før de legede sammen, puttede sammen og vaskede hinanden.

    Jeg kan kun anbefale og få en ny kat og helst hurtigst muligt. Jeg tror også det er bedst med en killing så jeres gamle kat ikke føler så stor konkurrence.


  • #8   9. dec 2007 *R.I.P *Sylvester..
    Trøstekram.. Og god bedring..


Kommentér på:
Vores elskede Sylvester er død...

Annonce