610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjaelp Kiki prutter! Hjaelp Kiki prutter!

Jeg er begyndt at blive lidt urolig for min prinsesse for da hun kort sagt gaar rundt og skider hele tiden.. Hvis man loefter hende stinker det..
DEr skal bare ikke noget til, og det STINKER!!

Er der noget galt?

Jeg har taenk paa maden. HUn faar kitekat..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjaelp Kiki prutter!
  • #1   6. maj 2005 Nej men jeg blandede det en overgang...

• #2   6. maj 2005 Det har hun ikke fået i lang tid, men det får hun tit:) Okay tak Lena!

• #3   6. maj 2005 erantis prutter også Rigtig meget og det stinker helt vildt når hun får dåsemad.. tror godt at det kunne være derfor.. men ved ikk noget..

• #4   6. maj 2005 Hejsa

Kan godt mindes det engang, det med prutteriet specielt når man har 7 katte der fiser. De fik dengang Aldi og Netto mad altså det foder der er i den billige prisklasse.

Men en dag vandt jeg noget dyrt kattefoder og det fodrede jeg så kattene med, og vildt hvad foderet betyder, prutteriet stoppede og de sked meget lidt i bakken og pelsen tjaa hvad kan man sige den glinsede som aldrig før, så fra den dag af fodrede jeg med noget bedre foder.

Idag er mine katte i super pelskondition som man kalder det inden for udstilling og ikke mindst fungere deres tarmsystem som det skal så et godt råd fra mig ville være at skifte foder ikke til det dyreste da man der tit betaler et par 100 mere for mærket, men find et foderprudukt i mellemprisklassen

Hilsen Nikie

Kommentér på:
Hjaelp Kiki prutter!

Annonce