Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fluer i græs
  • #1   14. jun 2019 tænker at det er disse og ikke bananfluer. bananfluer går kun i frugt

https://husrad.com/smaa-sorte-fluer.html

der er nogle af rådene som jeg nok ikke ville vælge at bruge til en kattegræs

• #2   15. jun 2019 Ud med græsset ?? hader når der er små fluer, og ud er den hurtigste kur.
    Det er nok de der fluer som også kan komme i potteplanter, så jeg ved ikke om en bananflue fælde dur?
    Bananflue fælde : kom lidt juice og nogle dråber opvaskemiddel i en krukke eller flaske, kom plastfilm over, og lav nogle små huller i plastfilmen, så de små bæster kan komme ind, men ikke ud,,, og drukner i juice med sæbe.

• #3   15. jun 2019 jeg ville nok også "bare"smide den ud = smide græs ud her i huset betyder at man sætter græsset ud i løbegården i en krukke. så kan den hygge sig derude

Kommentér på:
Fluer i græs

Annonce