{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

min ka går ind i tingene {{forumTopicSubject}}

hej jeg har desperart brug for jeres hjælp måske er der nogle andre der har oplevet dette. min hankat Robin er begyndt at gå ind i tingene selv dørkarmen som altid har stået der går han ind i døre, bordben, tasker, skabe, sofa generalt Alt jeg har kigget i hans øjne og de er fine skinnende ingen tegn på nogen form af grå el. grøn stær han skal til dyrlægen her i januhar, men det er bare lige pludselig at han begyndte at gå ind i tingene. er der nogen der har oplevet sån noget så vil jeg meget gerne høre fra jer da jeg er meget bekymret.

Mange knus og jule kram fra Lene H


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min ka går ind i tingene
  • #1   19. dec 2007 Hej Lene

    Det kan være problemer med balancen...
    Få ham evt. undersøgt for betændelse/polyper i ørene.


  • #3   19. dec 2007 Jeg ville absolut tage til dyrlæge med ham hurtigst muligt !!!
    At de ikke har nogle knurhår har intet at sige,se Casanova i min profil,han har superkorte knurhår og støder aldrig ind i nogle ting,så den tror jeg ikke på.


  • #4   20. dec 2007 Hej Lene...........jeg ville få fat i dyrlægen hurtigst muligt da din kat måske er ved at blive blind eller har fået alvorlige øjn problemer.............jeg har selv lige været igennem det samme og det var så alvorligt at jeg var ved at miste min kat. Hun blev blind på begge øjne på et par dage og støtte ind i mange ting........Hun fik binyrebarkhomon selvom dyrlægen mente at det var for sent men det hjalp i en uges tid.........så blev hun fuldstændig afkraftet og lå nærmest døsende hen og jeg troede at nu var hendes dage talte.......Vi kontaktede en ny dyrlæge som tjekkede hende for alt og fandt et lille udslag på nyerne og et blodtryk på 200.......som var årsagen til at synet forsvandt.......hun skal have blodtrykspiller hver dag resten af livet...........men det fungere godt og hun trives fint.........men dyrlægen påpegede at med tiden skal vi regne med at der vil dukke sygdomme op i organerne.............jeg er taknemlig for at hun er rask og trives........og at jeg kom ned med hende i tide ellers havde hun været død ............kh. Pia og Kira

  • #5   20. dec 2007 Ja til doktor dyr så hurtigt som muligt. Det kan være tegn på noget med ører eller øjne. Håber ikke det er noget alvorligt.

    Ved sådanne pludselige ændringer i kattens adfærd vil jeg altid anbefale man kontakter dyrlægen, om ikke andet telefonisk.


  • #6   21. dec 2007 Er der nogen update på denne?


  • #7   26. dec 2007 hej allesammen tusind tak for jeres indlæg jeg vil tage ham til dyrlæge hurtigst muligt... tusind tak... knus og kram fra lene og robin

Kommentér på:
min ka går ind i tingene

Annonce