306 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Kattegudforældre? Kattegudforældre?
Her den anden dag kom jeg til at fundere over noget.. Hvis der skulle ske det at min kæreste og jeg omkom i f.eks en bilulykke, hvad skulle der så blive af vores katte? Vi har ikke nogen der kan tage sig af dem, og de skal jo formidles til et andet sted, men dog ikke helt fremmed, da vi vil sikre os at de får det perfekte hjem.. Så har tænkt over om man kunne lave noget kattegudforældre-noget i tilfælde af det skulle ske? Jeg ved ikk.. Har i tænkt over det? Eller har i aftalt noget?
Er bare lidt nysgerrig!
Og glædelig jul..
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
hvis der ikke er nogle venner eller famile der vil tage dem ind. er der så ikke en som i stoler på der kan varetage opgaven at vidreformidle kattene til et trygt og godt hjem?
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Men du kan jo eventuelt skrive i et testamente hvem du ønsker der skal overtage dine katte efter dig, hvis der skulle ske noget
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg har en seddel i min pung, hvor der står "I tilfæde af ulykke" og så en venindes telefonnummer. Denne veninde vil så bringe kattene til afllivning hos dyrlægen. Forhåbentlig bliver det ikke aktuelt.
Man kan også lave en dyresikringsordning ved en dyreværnsforening - der er lidt forskel på hvordan de hver især fungerer. (Tjek fx DB og Dyrefondet).
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Mine forældre vil overtage mine dyr hvis det skulle blive aktuelt.. ellers vil min datter nok ...har ikke talt med hende om det.
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 115 Svar: 363
Kattegudforældre?