Årets julemisser 2007 - Vinderen er: Årets julemisser 2007 - Vinderen er:
Så er det blevet tid. Det er i aften juleaften, og dermed skal årets julemisser 2007 også kåres.
Jeg kan fortælle at jeg har siddet på nåle her i den anden ende, for har ikke været sikker på hvem der blev vinder af denne konkurrence før sidste øjeblik. Der har næsten fra start af været to julemissere der har konkurret indbydres om om første pladsen, og det har været et meget tæt løb. Jeg har eftertalt stemmerne, for at være helt sikker på om jeg havde skrevet dem rigtigt op. Der er i alt kommet 31 stemmer fordelt på 9 af julemisserne.
Fotoalbummet med alle julemisserne kan ses her: (link fjernet)
De to der har kæmpet om første pladsen er:
Madonna (nr. 9) og Zeus (nr.15)
De adskiller sig med én enkelt stemme!
Og vinderen er:
Da daaaa
Zeus!
STORT tillykke med første pladsen, og dermed titlen Årets julemisser 2007
Hans præmier er:
2 x Perfect Fit Senior Kylling á 750 gram og 1 x Perfect Fit Junior Kylling á 190 gram + en ekstra lille gave til vindermissen (hemmelig indtil den pakkes op)
Dermed er anden pladsen til Madonna
Som selvfølgelig også får et stort tillykke for den brave kamp mod Zeus
Hendes præmier er:
1 x Perfect Fit Senior Kylling á 750 gram og 1 x Perfect Fit Junior Kylling á 190 gram.
Tredje pladsen er delt mellem hele fire missere:
Stardust (nr. 7)
Áron (nr. 12)
Conrad (nr. 13)
Qaiser (nr. 14)
Tillykke til de fire også
Hvis Zeus og Madonna ønsker deres præmier, så kan deres ejere skrive deres adresse i en privatbesked til mig (eller mail), og så vil jeg sende dem til dem
Endnu en gang tillykke til vinderne og tak for endnu en hyggelig konkurrence i år
Glædelig jul alle sammen og godt nytår..
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
jamen jeg vil så være den første til at lykønske den/de heldige vindere og et tak for kampen*SS*
rigtig glædelig jul
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 45 Svar: 365
Tillykke til alle jer andre også, og tak for kampen..
Knuzz
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 487
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
han ser godtnok også sød ud på billedet ;-))))
Årets julemisser 2007 - Vinderen er: