1.945 visninger
|
Oprettet:
† R.I.P † DØØØØD {{forumTopicSubject}}
D. 9 maj (i mandags)
Var 3 af vores katte væk..
Troede bar at de var ude.. så tænkte ikke mere over det..
Så her til morgen spurgte mor og jeg havde opdaget noget...?
Og så fortalte hun det...
Marie, No name og bamse er døde...
Mor og far har slået dem ihjel...
Er så ked...
MiiN Dejlige Bamse...
En af de katte jeg nogensinde har holdt vildt meget af... nu væk...
Her er lidt billeder af dem.. :
Bamse: (link fjernet)
Marie: (link fjernet)
No Name: (link fjernet)
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 65
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 65
jan 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 72
Og Spørg Dem lIgE HvorFFoR AT i I DeT Hele TaGet SKullE hAve de TrE mIssEr...
BAre FoR aT sLå Dem iHjæL SeNEre...
O(Z&(II%U&/Z I/urdgqduio iuæiuq>¤yI/T#(O(>S. ljg&uSR7OI654 67e2364e AAAAAAAARRRRHh...UI/( GFU
jan 2005
Dyrene har sku ikke selv valgt at bo hos os mennesker......:::......
Det er noget forbandet svinderi at folk kan finde på at opføre sig på den måde,..,.,.,.,..,.,.,.,.
Jeg kender en der for 7 år siden fik hundehvalpe på sin hun...... Det var ikke meningen og hunhunden havde strejfet.....
Kvindemennesket tog dem med ud på badeværrelset og druknede dem.... Hva sir i så....-??????????
Det var ikke meningen nej.......... MEN når man køber et dyr......... UANSET HVILKET........... SÅ Køber man også DET ANSVAR.................
Undskyld hvis du er blevet lidt shokkeret over mine indlæg, men det er ikke ment til dig,,,, mere mennesker der kan finde på at gøre noget lign...
;o(
jan 2005
Jeg vil da heller ikka have flere end 2 katte,
så derfor har mig og min køreste valgt at få de to vi har neutralliseret.. Det koster godt nok lidt men så er man da også sikker på at der ikke kommer killinger....
jun 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 56 Svar: 53
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 64 Svar: 225
mar 2005
Følger: 110 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 254
hvis de ikke var syge, så har jeg svært hved at tro at folk kan kolde
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 9
Sådan nogle møg forældre..
Jeg ville hade dem som pæsten
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 32
Og No Name var blind...
mar 2005
Følger: 38 Følgere: 37 Katte: 5 Emner: 4 Svar: 38
de kunne da have taget dem med til dyrlæge og aflive dem hvis misserene absolut skulle dø..!! det her er for !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hader sådan nogle mennesker....!!!!! altså når de kan finde på at gøre sådan....!!!!
maj 2004
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 10
Jeg vil bare gerne vide om de blev aflivet på den rigtig måde med en nål og ikk skudt eller noget andet..
Jeg kan forstå at Maria måske skule aflives hvis hun var rigtig meget syg og ikk kunne redes.
Bamse med de sår.. Altså sår kan renses mener ik de har givet Bamse en ordentlig chance.
No name som var blind come on en blind kat kan godt finde rundt hvis det ikk bliver rykket for meget på de forskellige ting..
Kan godt være din mor ved hvordan man gør uden de lider.. Men det burde sq være en straf til de folk der ikk vil ofre penge for at deres dyr kan leve et fuldt liv. Bare se i USA er der dyrepoliti er der en der melder noget så kommer de og tjekker om de har det godt nok det kunne vi sq lære noget af her i DK
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 9
maj 2004
Ja... men ingen ville have dem...
maj 2004
For jeg vil ikke vide hvordan de har gjordt..
maj 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 8 Svar: 34
DE BEHØVEDE IKK LIDE DEN GRUSOMME SKÆBNE...DE ARME DYR, DEM KUNNE DU SAGTENS HA' FUNDET ET ANDET HJEM TIL....JEG ER RYSTET..KED AF DET...OG SQU OSS VRED MEGET VRED PÅ DINE FORÆLDRE...FØJ
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 10
Nu må jeg indrømme du begynder at gøre mig en smule vred! For du siger der ikk er nogen der vill have dem!!
HMMMM Jeg har kigget meget her inde på den korte tid jeg har været her og ja jeg har ikk set nogle annoncer i makedet fra dig med at de er til salg eller noget.. Sååå hvis i kun har spurgt naboer osv er det jo klart i ikk kunne komme af med dem! Men hvis du nu havde skrevet noget her inde kunne du LET have fundet et hjem de fleste der er her inde er her pga de elsker dyr så der er nok ikk mange der ville lade en stakkels 1 årrig blind kat dø eller en kat der havde nogle sår der heler med tiden..
Så som jeg selv om min kat ikk kan med andre kunne jeg finde på at tage dem ind og finde et godt hjem til dem... Og hvis det ikk er grund nok til at du ikk skal beskytte dine forældre ja så er der mere endnu. De er masse af dyreinternater rundt i DK dyrensbeskyttelse osv. og de tager katte ind og undersøger dem om de er ok er de ok sælger de dem videre selvfølgelig har de dem kun så o så mange uger men det er sq da en chance en kat har fortjent Og er de ikk ok så hjælper de dem osse sælger de dem.. så der er NOK af andre muligheder andet end at de skulle dø..
Og en lille ting du kan tænke på.. Forrestil dig du er syg ell Blind ell har nogle skader/sår hist og her og du bare gerne vil nusses om, elskes, kærtegnes, blive rask og leve livet.. Men NEJ der kommer en større væsen mod dig som du elsker og har tiltro til og kort tid efter dør du på en eller anden måde. Du bliver svigtet af dem du stoler dit liv til.. Sys du det lyder fedt?????????????
Det sys jeg bestemt ikk men det er så'n dine katte har haft det.. Det kan godt være det "kun" er en kat eller "kun" er et dyr men den har en hjerne af en grund. Dyr kan osse tænke det er jeg sikker på for ellers ville de ikk kunne have en personlighed og det har alle dyr..
Ja det var så det jeg synes du skulle tænke over
† R.I.P † DØØØØD