793 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

efterlysning i Sønderborg.. efterlysning i Sønderborg..

R der nogle katteelsker som kommer fra sønderborg som tilfældigt har set vores kat .. hun er væk på 5 dag nu og vi ville meget gerne have hende ind inden nytårsaften da det både er farligt og skræmmende at være ude der .. hun har aftegninger som en siameser med blå øjne og et knæk på halen .. hun er øremærket med CRJ 346 .. vi vil være taknemmelige for alle oplysninger der kan hjælpe os med at få hende hjem igen ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efterlysning i Sønderborg..
  • #1   29. dec 2007 puh ha det må ikke være rart at være bortløben kat med alt det skyderier..

Men held og lykke med at finde den smiley

• #2   29. dec 2007 nej det er også¨der vores største bekymring ligger .. det er ikke små kanonskral som bliver fyret af i nærheden af hvor vi bor ..

mange tak ..

• #3   29. dec 2007 bor i sønderborg, og skal nok have antennerne ude. håber i får hende trygt hjem.

• #4   29. dec 2007 mange tak ..

hvor henne af i sønderborg bor du .. det er nede omkring ved føtex hvor vi bor at hun plejer at rande rundt ..

• #5   29. dec 2007 dybbøl, men skal nok spørge omkring og selv holde øjne og ører åbne.

• #6   29. dec 2007 MAnge tak .. smiley

• #7   29. dec 2007 Jeg skal nok også holde et vågent øje. Vi bor ved Kvickly, men der render der også nogen katte rundt. Ellers så spørg hende den dame der går rundt og fodrer kattene? Hvis i ved hvem hun er ?

• #9   29. dec 2007 Adel og Marianne,
    Jeg kan ikke se en kat med CRJ346 i nogle af registrene. Så hvis nogen har fundet hende kan de jo ikke komme i kontakt med jer!!!

I må have nogle efterlysningsopslag op i jeres område, lave efterlysning på Dyrenes Beskyttelse og forhøre jer hos dyrlæger og dyreinternater om hun er blevet indleveret der.
    Og få hende registreret i katteregistrene snarest muligt.

Jeg håber hun kommer hjem!

• #10   29. dec 2007 Ja lav nogle plakater og spørg om I må sætte dem op på dørene indtil supermarkederne i jeres område. Det har jeg brugt nogen gange efterhånden til både frem og efterlysning af katte og det har virket i løbet af den 1 dag de har været hængt op.

Spørg hos evt. naboer om de har set hende.

• #11   29. dec 2007 Hov kom til at sende inden jeg var færdig.

Det er også en god ide at gå ud om aftenen og kalde og lede efter hende. Der er som regel mere ro i kvarterene om aftenen og måske er hun lukket inde i et skur eller lign. Det kan også være hvis hun er skræmt at hun kommer når hvis I kalder på hende når der er mere roligt udenfor.

Det bedste ønsker om at I får hende sikkert hjem.

• #12   29. dec 2007 Forresten, I skal nok ikke vente for længe med at kontakte internater og dyrlæger. Jeg kender ikke reglerne for jeres lokale internater, men fx på TIngskovens Dyreinternat kan katte videreformidles til ny ejer efter én uge, hvis ingen ejer melder sig.

• #13   30. dec 2007 puha, det lyder ikke rart :S
    - jeg håber virkelig i får hende hjem i god behold ..
    - krydser fingre for jer ' held & lykke med at få hende hjem ..

• #14   30. dec 2007 Hey allesammen ..

mange tak for jeres bekymringer og gode råd men vi har fundet hende .. desværre er dette ikke en god nyhed da hun er død .. hun er blevet kørt ned lige i nærheden af hvor vi bor .. vi prøvede og ringe til falk idag bare for lige og om der var kommet en melding ang en kat som vores .. vi er ikke 100 % sikker på at det er hende endnu da vi ikke har kunne få fat i den dyrlæge hun er kommet ud til men efter den beskrivelse om den falkmand kom med, som hentede hende kan man ikke være i tvivl ..

det værst tænkeligt skete for vores lille engel og hun vil være savnet meget ..

• #15   30. dec 2007 trist smiley

• #16   30. dec 2007 ej hvor sørgeligt '
    det jeg ked af på jeres vegne ..
    RIP Mitzy ..

• #17   30. dec 2007 Det gør mig ondt smiley Men heldigvis har I fået vished nu. Uvisheden om, hvad der kan være sket med en bortløben kat, er dog endnu værre end en død kat.

• #18   30. dec 2007 Håber det bedste for Jer.

• #19   30. dec 2007 Åh det er jeg ked af at høre :(, men som Tinka skriver så har I i det mindste fået vished om hvad der er sket med hende.

Det er frygtelig at gå i uvished om ens kats skæbne. Jeg mistede en øretatoveret steriliseret hunkat for år tilbage og jeg aner stadig ikke hvad der er sket med hende.

RIP lille Mitzy håber ikke du led.

Mange trøstekrammer herfra til Jer.

Kommentér på:
efterlysning i Sønderborg..

Annonce