{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

syge kattekillinger hjælp {{forumTopicSubject}}

hej med jer. Jeg håber i kan hjælpe mig herinde. Jeg har lige fået 2 små kattekillinger af min veninde som er 14 uger gamle, de er bare små, og deres mor ville ikke rigtig ha noget med det gøre fra de blev født. de startede med at være 5 og for 3 uger siden døde en lige pludselig og i sidste uge 2 andre. de har ik orm, udflyd el synlige ting, de har diare, tager dem til læge imorgen, men nogen der ved hva det kan være. de har nu gået med 8 andre katte, og ja kæmpede om føden. det skal de jo ikke mere her. har i også gode råd il en fede kur til dem, plus gode ting mod deres diare? ja en ting mere, de er killinger, men leger ikke. de sover meget, spiser, drkker og går på toilet. vil gerne kæles med og spinder helt vildt. tror det var det.

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syge kattekillinger hjælp
  • #1   1. jan 2008 Så små killinger dehydrerer hurtigt når de har tynd mave - du skal skynde dig til dyrlægen og få antibiotika, hvis du vil redde de sidste.

  • #2   1. jan 2008 Det lyder meget alarmerende. jeg ville tage til dyrlægen med dem, med det samme.........

  • #3   1. jan 2008 Det lyder meget alarmerende.....

    Jeg er bange for, at dine killinger fejler et eller andet meget alvorligt.
    Du skriver at mormissen ikke ville have noget med killingerne at gøre, og at det har været sådan altid..
    Det sammenholdt med at 3 killinger pludselig er døde, det giver mig store bekymringer om, hvorvidt dine killinger kunne fejle noget der er så slemt, og at mormissen på forhånd vidste, at de ikke var "egnede" til at overleve..
    Håber ikke du misforstår det jeg skriver..

    Jeg håber virkeligt at dine killinger kommer sig, men jeg vil nok anbefale dig at få et meget gennemgribende sundhedschek hos dyrlægen.
    Når du så er ved dyrlægen, så vil det vare en rigtig god idé, at fortælle det du har skrevet her, så dyrlægen kan danne sig et bredere billede omkring killingernes sundhedstilstand.

    Håber det bedste...



  • #4   1. jan 2008 de spiser rigtig godt og drikker som de skal. er kun det andet der bekymre mig. men ringer til dyrlægen imorgen tidlig så jeg kan få dem derop. men de hopper op til mig på sofaen og putter. men ja syntes heller ikke det er normalt de ikke leger.

  • #5   1. jan 2008 Ja det lyder heller ikke godt i mine ører. Håber at dyrlægen kan gøre noget for dine små killinger og krydser fingre for dem. Jeg synes det lyder forkert at de skulle kæmpe om føden hos din veninde, det burde små killinger i fangeskab ikke behøve:(.

    God bedring med dem.


  • #6   1. jan 2008 tusinde tak, ja håber da også de blir raske igen. for de er så dejlige. de ligger begge hos mig nu på sofen helt ope ved min hals og spinder. men håber dyrlægen siger noget positiv imorgen. skriver hva de siger

  • #7   1. jan 2008 Jeg vil også xxx mine fingre for de små pus... Håber at det går godt ved dyrlægen imorgen og at de kommer i rette behandling, for det lyder ikke godt med dem...

    Håber at du vil skrive herinde imorgen, når du har været afsted med dem... kan jo ikke lade være at tænke på dem.


  • #8   1. jan 2008 Forhør dig evt ved en vagtdyrlæge om det er vigtigt at de kommer ind nu eller om det kan vente til i morgen som du skrev

    Krydser fingre for dem


  • #9   2. jan 2008 Fik en hittekilling der heller ikke legede de føreste 3 uger - han havde simpelthen ikke kræfter til det, fik han som stærkt underernæret og dehydreret.
    Så NEJ det er ikke normalt.
    Hvordan ved du at de drikker og spise som de skal? :o)


  • #10   2. jan 2008 har en tid ved lægen kl 15. så det blir rart at få dem afsted.

    ved de spiser og drikker det de skal da de spiser det de får ved mig op.

    Men nu kommer de til lægen og håber på det bedste. skriver når jeg kommer hjem med dem igen.

    og tak for alle de søde ord


  • #11   2. jan 2008 Anne - okay, det krydser vi fingre for går godt...


  • #12   2. jan 2008 Håber da de er OK og intet alvorligt med helsen

  • #13   2. jan 2008 så kom de afsted og skulle blive til imorgen. men den ene af dem havde det godt nok ikke godt. Men nu har de lige ringet at den er sovet ind:( snøft. Men den anden har det godt, og de har givet den alt hva man kan gi den, så hvis den har det som nu, kan jeg hente den igen imorgen. Så nøj jeg er ked af det, over at den ene er død. Nu håber jeg på at den anden overlever, og kan komme hjem til mig imorgen igen.
    men holder jer lige opdateret med den.

    men igen snøft


  • #14   2. jan 2008 Det var rigtig synd - men så små killinger kan ikke tåle at
    have diarre i flere dage.

    Jeg håber den sidste klarer det og kommer rask hjem til dig.
    x´er fingre


  • #15   2. jan 2008 Anne - Det gør mgi ondt for dig og killingerne.
    Har du fået noget at vide om Hvad de fejler?


  • #16   2. jan 2008 nej ikke endnu, men de spurgte om de måtte opduser hende for at kunne hjælpe den der er tilbage og det sagde jeg ok til, alt for at den sidste overlever. men håber de ved det imorgen når de ringer for at fortælle hvordan det går.

  • #17   2. jan 2008 Ok, det krydser jeg fingre for så.

  • #18   3. jan 2008 den ene døde igår, og har fået den anden hjem igen idag, den er helt fint, rask og hopper rundt. så det er bare dejligt, ville da gerne ha haft begge havde overlevet, men dejligt ikke at midste begge. så nu skal den lille dame bare fedes op. hun er 13 uger og har størrelsen af en 9 ugers. så fede kur og en masse kærlighed

Kommentér på:
syge kattekillinger hjælp

Annonce