{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Ikke igen. Jeg klarer det ikke. {{forumTopicSubject}}

Så er Missen syg igen.(Læs mit indlæg All By Myself) Har en tid ved dyrlægen her til klokken kvart over elleve. Jeg holder det ikke ud. Jeg har jo ikke engang betalt den første regning færdig endnu. Jeg har ikke penge til det igen. Og slet ikke overskud. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke igen. Jeg klarer det ikke.
  • #1   2. jan 2008 Det var ikke sjovt for dig!
    Hvad fejler staklen??

• #2   2. jan 2008 Han har FUS.. Krystaller i urinrøret. Han får sin medicin, og sin mad.. Men alligevel er han syg igen.

• #3   2. jan 2008 PUHA DA! Det lyder også som en stor regning!

Ved godt at man skal passe på at stifte for meget gæld, men kan du ikke tage en snak med din dyrlæge om det kunne være muligt at få det næste beløb, lagt oveni det du allerede skylder?

Din kat vil jo ikke være syg altid, så du vil jo nok kunne nå at få betalt det hele af, inden/hvis han ( 7-9-13 ) skulle blive syg igen.

• #4   2. jan 2008 Jo, hun sagde jeg kunne betale det af, alt efter hvor meget jeg kunne betale hver måned. Men fuck hvor jeg hader det. Der er jo ingen garanti, kan jeg jo se nu. Jeg håber bare der sker noget positivt når jeg kommer derop. Eller holder jeg det ikke ud.

• #5   2. jan 2008 Hvor er det synd for Missen og dig. Hvor er det godt, at du har en forstående dyrlæge, som vil give en afdragsordning, for Missen er jo nødt til at komme i behandling, når han er syg.

Jeg håber det bedste for jer, er du sød at opdatere, når du har været hos dyrlægen.

• #6   2. jan 2008 Jeg kan godt forstå dine frustrationer. Jeg håber han snart bliver rask især fordi det gør "ondt" på en når ens elskede kæledyr er sygt.

Krydser fingre for ham og god bedring.

• #7   2. jan 2008 Hej Mimi

ej hvor er det bare trist for katten og dig som pengemand

Fik jeg nogensinde en kat med Urinvejssten, og det gentager sig så vil jeg bruge akupunktur til katten.

Ja det lyder mærkeligt, men for flere år siden arrangerede jeg et foredrag med en dyrlæge, som praktiserer akupunktur.
    Til slut i foredraget skulle vi jo se hvordan det gøres i praktis, og Rikke, en veterinærsygeplejeske har en huskat, som hele dens liv har haft utrolig store urinvejsproblemer, og stort set konstant var i behandling med foder og medicin.

Den kære kat kom på bordet, og fik nåle sat i kroppen på div. punkter. Desværre så var vi i tidsnød, så katten fik ikke den fulde behandling, og dyrlægen sagde, at han derved ikke troede på, at katten fik nogen særlig effekt at behandlingen.
    Katten reagerede tydeligt på at få sat nåle i - den er normal ret aggressiv, men her stod den stille og rolig og modtog behandlingen.

Jeg havde helt glemt at høre nærmere til kattens helbred, og mødte så ejeren for ½ år siden - vel ca. 4 år efter behandlingen. Jeg spurgte om han levede endnu den syge kat, og det gjorde han - og havde faktisk slet ikke været i behandlinger siden den tirsdag aften med akupunktur.
    Det er dyrlæge Siamak(eller hvordan det staves) fra Kolding Dyrehospital som behandlede katte - jeg er dog ikke klar over, om han fortsat er ansat hos dem.

Måske kan du bruge dette til noget? men jeg er personlig ikke i tvivl om, at jeg ofrede en behandling eller 2 på noget alternativt til nøjagtig lige urinvejsinfektioner.

Hilsen Heidi og de 11 birmaer og 1 huskat

• #8   2. jan 2008 Må jeg spørge hvad foder Missen få, da foder og den sygdom hænger meget sammen.
    Marie min huskat har haft sygdommen siden hun var 4 år, og lever i bedste velgørende på hills senior, siden hun var 6, hun er idag 15.

• #10   2. jan 2008 Så er vi hjemme! Hun sagde hans blære var lille og slap, og ikke stor og hård. Og det var godt. Hun ville beholde ham, men jeg ville heslt have ham hjemme ved mig. Jeg er alligevel hjemme hele dagen pga ferie. Så han fik en sprøjte med noget smertestillende, og så skulle jeg holde øje med ham. Hvis han ikke tisser inden klokken bliver halv fem- fem skulle jeg komme op med ham. Dyrlægen var bare så sød, det drømmer i slet ikke om. Hun hjalp også Missen da han var deroppe den 25. Hun havde selv prøvet det, og forstod mig. Dejlig dyrlæge! Så nu ligger Missen og jeg i sengen, og venter på han skal tisse smiley

• #11   2. jan 2008 Håber, at han lader vandet på egen hånd. Pøj pøj smiley

• #12   2. jan 2008 Dejligt at høre mimi.. håber han har tisset og fortsat god bedring med ham

• #13   3. jan 2008 Så han hjemme. Jaa, vi tog derop med ham igår:) Men nu har han fået noget medicin med hjem, der tager noget af hævelsen. Så endnu en gang, er min baby kommet hjem! smiley

Kommentér på:
Ikke igen. Jeg klarer det ikke.

Annonce