564 visninger
|
Oprettet:
Ikke igen. Jeg klarer det ikke. {{forumTopicSubject}}
Så er Missen syg igen.(Læs mit indlæg All By Myself) Har en tid ved dyrlægen her til klokken kvart over elleve. Jeg holder det ikke ud. Jeg har jo ikke engang betalt den første regning færdig endnu. Jeg har ikke penge til det igen. Og slet ikke overskud. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 115
Hvad fejler staklen??
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 93
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 115
Ved godt at man skal passe på at stifte for meget gæld, men kan du ikke tage en snak med din dyrlæge om det kunne være muligt at få det næste beløb, lagt oveni det du allerede skylder?
Din kat vil jo ikke være syg altid, så du vil jo nok kunne nå at få betalt det hele af, inden/hvis han ( 7-9-13 ) skulle blive syg igen.
jul 2007
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Jeg håber det bedste for jer, er du sød at opdatere, når du har været hos dyrlægen.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Krydser fingre for ham og god bedring.
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
ej hvor er det bare trist for katten og dig som pengemand
Fik jeg nogensinde en kat med Urinvejssten, og det gentager sig så vil jeg bruge akupunktur til katten.
Ja det lyder mærkeligt, men for flere år siden arrangerede jeg et foredrag med en dyrlæge, som praktiserer akupunktur.
Til slut i foredraget skulle vi jo se hvordan det gøres i praktis, og Rikke, en veterinærsygeplejeske har en huskat, som hele dens liv har haft utrolig store urinvejsproblemer, og stort set konstant var i behandling med foder og medicin.
Den kære kat kom på bordet, og fik nåle sat i kroppen på div. punkter. Desværre så var vi i tidsnød, så katten fik ikke den fulde behandling, og dyrlægen sagde, at han derved ikke troede på, at katten fik nogen særlig effekt at behandlingen.
Katten reagerede tydeligt på at få sat nåle i - den er normal ret aggressiv, men her stod den stille og rolig og modtog behandlingen.
Jeg havde helt glemt at høre nærmere til kattens helbred, og mødte så ejeren for ½ år siden - vel ca. 4 år efter behandlingen. Jeg spurgte om han levede endnu den syge kat, og det gjorde han - og havde faktisk slet ikke været i behandlinger siden den tirsdag aften med akupunktur.
Det er dyrlæge Siamak(eller hvordan det staves) fra Kolding Dyrehospital som behandlede katte - jeg er dog ikke klar over, om han fortsat er ansat hos dem.
Måske kan du bruge dette til noget? men jeg er personlig ikke i tvivl om, at jeg ofrede en behandling eller 2 på noget alternativt til nøjagtig lige urinvejsinfektioner.
Hilsen Heidi og de 11 birmaer og 1 huskat
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Marie min huskat har haft sygdommen siden hun var 4 år, og lever i bedste velgørende på hills senior, siden hun var 6, hun er idag 15.
jul 2006
jul 2007
jul 2006
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
jul 2007
Ikke igen. Jeg klarer det ikke.