{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegrus.
  • #1   2. jan 2008 hvor ligger det henne???

• #2   2. jan 2008 ligemeget, har fundet ud af det, vidste bare ikke lige at det var det, det hed... Men tak... Mener bare ikke at det er noget de har...

• #3   2. jan 2008 Kender det godt, men det er noget dyrer end det andet.... Har været i maxi zoo idag, og nej de hat det desværre ikke...
    Jeg plejer at bruge noget fra min opdrætter som hun får fra udlandet, men hun er løbet tør, så derfor skal jeg bruge noget tilsvarende...

• #4   2. jan 2008 Christina K: Ja helst, der går meget til når man har 3 katte, og synes det er dyrt nok i forevejen...

• #5   2. jan 2008 Lis D.
    Hvor kan man købe Super Benec? Er det parfumeret?

• #6   2. jan 2008 Lis D: Hvordan fungere det grus, og hvor fås det henne???

• #7   2. jan 2008 Hvorfor bestiller I ikke bare ved Oliver's? Betaling forud giver 10 % i rabat, levering til døren. Det bedste og mest økonomiske grus, lige egnet til hanner, hunner og killinger.. Prisen afhænger af hvormeget man ønsker at købe.

• #8   2. jan 2008 Min erfaring med Oliver's grus er rigtig dårlig...
    Gruset klistre og klumper ikke ordentligt..

• #9   2. jan 2008 Har aldrig haft noget bedre. Bakken skal fyldes min. halvt op. Kan ikke have mærker med parfume, da hankattene da ikke bestiller andet end at tisse, da de ikke vil have denne lugt.

• #10   2. jan 2008 jeg har lige læst tråden fra linket, Og det lyder til at være godt, det er bare ikke noget man sån lige kan opdrive.... Men man kiunne jo købe det hjem selv hvis man var flere om det....

• #11   2. jan 2008 Extreme CLASSIC er super godt. Jeg bruger det selv, og det tager lugten utrolig godt, så man mærker næsten ikke hvis katten har været i bakken. - Jeg synes det er super godt, så det vil jeg anbefale.

• #12   2. jan 2008 Melanie B.... Ved godt at det er godt, synes bare at det er alt for dyrt, og hvis der er andre alternativer der er ligeså godt, så vælger jeg det..

• #13   2. jan 2008 Jeg var lige inde på en polsk side hvor de har super benek og for 10 l ville det ca koste 30 kr... selvfølgelig er det uden alle de andre omk der ville være ved at få det hjem... men det er godt nok super billigt...

Kommentér på:
Kattegrus.

Annonce