Pu ha, en slem nytårsaften {{forumTopicSubject}}
Æv æv.. Var gravid i 12 uge, men begyndte at tabe fosteret under nytårsmaden:-( Vi blev nød til at køre ind til vagt lægen da jeg bare hade store smerter. Jeg skulle have været scannet med det samme, men de kunne ikke finde scanneren og fik afvide at jeg skulle komme dagen efter.. Da jeg så blev scannet var der slet ikke noget foster tilbage og fik afvide at jeg ville tabe de sidste rester hen af ugen..
Så kom vi hjem og jeg begyndte at få voldsomme smerter og styrtbløde helt vildt, og måtte så til lægen igen:-(
Jeg blødte så meget at hun var nød til at indlægge mig for at få et skrab, hvilket jeg absolut ikke hade lyst til, da det også betyder jeg skulle i narkose, så mig og min kæreste fik overtalt dem til at prøve med stikpiller istedet for.. Så lå jeg ellers i 6 timer med veer og mange smerter og fik de sidste rester ud.. Er næsten lige kommet hjem og har det heldigvis godt nu, bare noget skuffet over at have tabt barnet.. Men de siger jeg ikke kunne have gjort noget og at det bare er at forsøge igen.. Men er godt nok lidt trist over det hele..
så det var ikke den bedste start på året
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 153
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 25 Svar: 463
Det er jeg vel nok ked af på jeres vegne. Håber du klarer dig gennem den hårde tid, jeg ved det er.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 3 Emner: 47 Svar: 489
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.024
Håber det lykkes hurtigt igen og de bedste ønsker om at det må lykkes at gennemføre svangerskabet.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 35 Svar: 167
Ja det var ikke en særlig god aften.. Men som tina siger er det jo som regl fordi der er noget i galt med fosteret, så er da glad for at det skete nu istedet for senere..
Pu ha, en slem nytårsaften