kæmpe savn {{forumTopicSubject}}
ja jeg gav min gamle kat til lone L herinde fra da hun tog imod katte med problemer.
Og min Tiger tisse på ting.
hun flyttede i juli 07 og nu sidder jeg har i januar 08 og savner hende for vildt.
jeg føler at jeg mangler noget, mit hjerte mangler noget efter hun er flyttet jeg har ikke været mig selv efter at hun flyttede. det tog mig et 1år at beslutte at hun skulle flytte.
jeg har to dejlige tøsser idag og jeg ved at tiger trives hos lone L. Men mit hjerte mangler en del og den del hedder tiger.
Tiger var min første kat som jeg selv havde og hun var meget speciel...
Hun passede altid på mig.hvis jeg ikke havde haft hende da jeg fik min depresion ville jeg ikke have levet den dag idag det er 100% sikkert.
Vi har været igennem så meget sammen.
Tiger flyttes på grund af hun af en eller anden grund ikke rigtig trived hos mig, og det betød hun tissede på ting.
når jeg husker hende så poper der desværre et billede op i hovedet på mig at hendes sidste time hos mig. Og det er en bange kat der bliver hentet.....
Jeg kan ikke ser på billeder af hende og når jeg snakker om min to dejlige katte jeg har nu snakker jeg som om jeg kun har en(det er ikke bevist).
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at kunne komme videre jeg føler at jeg for det værre for være dag der går.
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Gode tanker til dig.
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 129 Svar: 402
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
kæmpe savn