Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godbider
  • #1   5. jan 2008 hej vi gider ikke godbider for de vil hellere have deres tørkost, vi har haft givet dem kogt fisk frisk fanget rødspætte men det fik bare lov at stå så vi gider slet ikke prøve hehe

• #2   5. jan 2008 Vi køber sådan nogle stænger nede ved dyrhandleren, kan bare ikke lige huske hvad de hedder, men dem er de helt vilde med, så den får de ind imellem...

• #3   5. jan 2008 Her får de alt muligt... blandt andet de stænger du selv giver dem, tun, leverpostej, oksekød, kogt kylling...

De æder nærmest alt herhjemme smiley

• #4   5. jan 2008 ditte- det samme prøvede vi her - adr badr- det ville man ikke have

• #5   5. jan 2008 Vi har herhjemme en aftenritual: Enten min mand eller mig sidder sig på gulvet i køkkenet og så får vores to misser deres "aftenslik". Denne aftenslik er en stang, som hedder "Edelcat Knabberröllchen" og kan købes i Aldi. Det er nok ikke det mest sunde slik der findes, men det er smadder hyggeligt. Det er 10 min. kvalitetstid med misserene, hvor vi også øver små færdigheder, f.eks.: har de på den måde lært deres navne at kende og de kan godt høre forskel, når de bliver kaldt. Denne ritual er så indearbejdet, at vi mennesker ikke slipper for den. Begge mine katte vil give højlydt besked på, at vi har glemt noget. Selv om vi, som her nytårsaften kom hjem kl. 3.30, deres "aftenslik" skal de bare have, inden vi går i seng.

• #6   5. jan 2008 Mine får forskelligt former for "slik". De har hver sin idé om hvad der smager godt. Men de får fit+fun bløde tyggestænger, jeg brækker ud. Whiskas kan ikke huske hvad de hedder. De er hvide udenom med noget brunt i midten. Små tørfisk, Små tørkost bidder med kattemalt i midten, Lakse Mønch og andet knas.

Det er ikke noget de får hver dag men vel et par gange om ugen. Andre dage får de måske lidt kyllingebidder, skinketern osv. Jeg giver mine katte lidt af hvert og er ikke så hysterisk med hvad de får. Ingen af dem har tendens til dårlige maver.

• #7   5. jan 2008 Chrisco gærtabletter. Mine katte foretrækker tørfoder - ville ellers gerne have dem til at spise noget mere vådfoder, men næ nej. Kræsenkatte.

• #8   29. jun 2009 Musse får alt hvad hun kan lide af snacks, men hun er ret kræsen
    Hun gider ikke haave f.eks. tørrede sardiner men er helt vild med chips, tun, råt oksekød, leverpostej, cocktailpølser, kogt kylling og mange andre sære ting smiley

Når jeg er i køkkenet og kalder på hende, kommer hun galoperede ud for at se, hvilken snack hun får smiley

Men hun får selvfølgelig også tørkost derudover, så hun lever ikke af snacks'ne

Kommentér på:
Godbider

Annonce