2.008 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

British Shorthair (farver) British Shorthair (farver)

Jeg har lige et spørgsmål ang. racens farver, som jeg håber at nogle af jer briteejere kan svare på:

Hvilke maskefarver er tilladt for racen?

Jeg har set at farven sort smoke er en tilladt farve. Hvordan ser en sort smok brite ud? Er der nogen der har set en her på galleriet, eller som vil lægge et andet link?

På forhånd tak :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  British Shorthair (farver)
  • #1   14. jan 2008 hmm, colourpoint er tilladt. Og når farverne sort, blå, rød, creme, lilla, chokolade og tortie.

Sort smoke hos en brite ser vel ud som sort smoke hos andre korthårs?

• #2   14. jan 2008 Jamen jeg har aldrig set en korthåret sort smoke :o) Findes der nogen her på siden?

Mener du at de farver du nævner er godkendte maskefarver? Eller hvad?

• #3   14. jan 2008 Farver der er tilladt:

(link fjernet)

• #4   14. jan 2008 Anne - Ja, det er netop den side jeg har kigget på :o) Men der står ingen steder - så vidt jeg kan se - hvilke maskefarver der er tilladte for colourpoint udgaven??

• #5   14. jan 2008 Tina - Nå ja, hende har jeg egentlig set før... Havde bare ikke set at hun var sort smoke... :o) Der er godt nok stor forskel på katte med den farve afhængig af om de er kort- eller langhåret!

• #6   14. jan 2008 Jeg tror samtlige maskefarver der er tilladt for Birmaen, også er tilladt for briten, det vil sige det er 20 forskellige varianter: (link fjernet)

Men jeg har set flest der var brune, blå og lilla i masken.

• #7   14. jan 2008 Ved ikke om dette kan bruges til noget:

Colourpoint BRI n/a/b/c/d/e/f/g/h/j 33 F
    Tabby point colourpoint BRI n/a/b/c/d/e/f/g/h/j 21 33 F

(link fjernet)

• #8   14. jan 2008 Sabrina - Ja, jeg mener at de farver der er tilladt som helfarve er tilladt som maskefarve :o)
    Det var det jeg kunne se da jeg slog det op i nogle af mine bøger :o)
    jeg kunne dog ikke lige få overblik over hvorvidt det var tilladt med tabby varianter :o)

• #9   14. jan 2008 Mai - >Tak, det var lige det jeg søgte :o)

Sofie - Ja, jeg har også mest set de tre varianter (samt chokolade). Det var derfor jeg blev i tvivl om hvorvidt tabby og tortie varianterne også er tilladt...

Kommentér på:
British Shorthair (farver)

Annonce